9.BÖLÜM

151 13 22
                                    

Selam. Nasılsınız? İyisinizdir umarım.
Öncelikle uzun zamandır yeni bölüm atamadığım için çok üzgünüm ancak sınav haftası dolayısıyla çok yoğundum gerçekten.

Bu bölümü wattpadteki tüm hikayelerin dedikodusunu yaptığımız _saturnlunecmiye 'ye hitaben yazıyorum.

1K olduk.🎉🎉Hikayemi okuduğunuz için kocaaaman teşekkür ederim size.💙

Umarım beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın. Yeni bölümde görüşmek üzere.💙

Feyza💙
**********************************

Bugün gerçekten lanetli bir gündü. Her şey üst üste gelmişti. Herkes beni çıldırtmak için ayrı bir çaba sarf ediyordu sanki.

Çocukluğumun katillerinden biri neden tam büyüdüm derken karşıma çıkmıştı?

Değişmeye çalışıyordum.

Ama ben değişmeye çalıştıkça insanlar beni olmak istediğim iyi karakterden tamamen uzaklaştırıp daha da kötü yapıyorlardı.

Eski müdürüm şimdi ise öğretmenim olan şahısla bakışmayı kesip gözlerimi Bora'ya çevirdim. Yumruklarını sıkmış birazdan Kemal Sarsılmaz'a saldıracakmış gibi duruyordu. Bileğinden tutup kendimle beraber onu da oturtturdum.

Güçlü olmam lazımdı.

Güçlü olamıyordum.

...ama güçlü görünebilirdim her zaman yaptığım gibi.

Omuzlarımı dikleştirip ondan korkmadığımı belli ederek gözlerimi gözlerine diktim. Kemal Sarsılmaz bana ters bir bakış attıktan sonra sınıfa dönerek konuşmaya başladı. O sırada Bora masanın üzerinde koyduğu kitapları sinirle çantasına yerleştirmeye başladı. Gidecek miydi?

Birdenbire bileğimden tutularak ayağa kalktığımda Bora'yla beraber sınıfın kapısına doğru sürüklendiğimi anladım. Çantamı son anda alabilmiştim. Sınıftan çıkarken sınıftaki öğrencilerin ve yeni canım fizik hocamızın sesini duymazdan geldim.

Sınıftan çıkar çıkmaz "Ne yaptığını sanıyorsun?" diye bağırdım Bora'ya.

"Bir daha fizik derslerine girmeyeceksin."

"Hımm. Peki ben fizikten nasıl geçeceğim? Sen mi çalıştıracaksın beni?"dedim alayla.

"Evet. Ben çalıştırırım seni." dedikten hemen sonra telefonu çalmaya başladı. Merak etsemde kim olduğunu soramadım. Bora sıkıntılı bir nefes verdikten sonra telefonunu açtı.

"Efendim baba." Biraz karşı tarafı dinledikten sonra tekrar konuşmaya başladı. "Demek tanışmak istiyorsun. Tamam getiririm. Kendiside seni tanımak için can atıyordu zaten." dedi ve karşı tarafı biraz daha dinledikten sonra telefonu kapattı.

"Babam seninle tanışmak istiyormuş. Seni onun yanına götüreceğim." dedi ve beni yine bileğimden tutup sürüklemeye başladı.

"Ne?Ben neden babanla tanışıyorum? Şu kolumu bi' bırak." diye isyan ettiğimde "İddiayı ben kazanmıştım ve sevgilim olmayı kabul etmiştin. Babamda sevgilimle tanışmak istiyor işte." diyerek beni sürüklemeye devam etti.

Telaşla "Olmaz. Babanla annemler tanışıyor. Eğer biz babana bizim sevgili olduğumuzu söylersek baban annemlere söyleyebilir." dedim. Bora ise cevap vermeden beni sürüklemeye devam etti ben de mırıldanmaya.

KARDELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin