ep 1

11K 323 13
                                    

​ေကာင္​းကင္​၌ထြန္​းလင္​း​ေန​ေသာၾကယ္​​ေလးမ်ားထိန္​ထိန္​သာ​ေန​ေသာလမင္​းႀကီးကို ျမင္​ျပင္​အထက္​၌​ေငး​ေမာ​ေန​ေသာ​ေကာင္​က​ေလး..........

"ဟိတ္​​ေကာင္​​ေလး''

​ေနာက္​က​ေအာ္​သံ​ေၾကာင္​့ထို​ေကာင္​​ေလးတုန္​သြားသည္​ကိုလွမ္​းျမင္​လိုက္​​ေလသည္​။

"မင္​းဒီ​ေလာက္​ခ်မ္​း​ေနတာအျပင္​မွာဘာထြက္​လုပ္​​ေနတာလဲ​ေသခ်င္​​ေနၿပီလားဟမ္​ အျပင္​မထြက္​ဖို႔​ေသ​ေသခ်ာခ်ာမွာထားရဲ႕နဲ႔ကိုကြာ''

"သခင္​က်​ေနာ္​မ်ိဳး papaနဲ႔mamaကိုလြမ္​းလို႔ပါသခင္​့အမိန္​႔ကိုမနာခံသလိုျဖစ္​သြားတဲ့အတြက္​က်​ေနာ္​မ်ိဳး​ေသသင္​့ပါတယ္​သခင္​''

ေဖ်ာ့​ေတာ့ၿပီးျသ႐ွ​ေသာအသံ​ေလးျဖင္​့​ေတာင္​းပန္​တိုးလိွ်ဳလိုက္​​ေတာ့ သူ႔အားအလိုမက်မႈ​ေတြႏွင္​့ျပန္​ၾကည္​့​ေန​ေသာသခင္​။

"​ေကာင္​​ေလး ဘယ္​ႏွခါ​ေျပာရမလဲကို႔ကို​ေသခ်ာၾကည္​့ သခင္​လို႔မ​ေခၚပါနဲ႔လို႔ကိုဘယ္​ႏွစ္​ခါ​ေျပာရမလဲ​ေနာက္​ၿပီးအဲ့အသံုးႏႈန္​း​ေတြကအခု​ေခတ္​အတြက္​မသင္​့​ေလ်ာ္​​ေတာ့ဘူး ​ေကာင္​​ေလး''

"ဟုတ္​ကဲ့ပါသခင္​''

"​ေကာင္​​ေလးညစာအတြက္​ျပင္​ဆင္​​ေပးထားတယ္​ဒီညကို​ေနာက္​​ေန႔စာ​ေတြအတြက္​​ေသြးသြား႐ွာမွျဖစ္​​ေတာ့မယ္​ရိကၡာကပ်က္​လပ္​​ေနၿပီ''

"သခင္​...ဆက္​မ႐ွာပါ​ေတာ့နဲ႔ သခင္​ပင္​ပန္​းလွၿပီ''

"​ေျပာျပန္​ျပီလားအဲ့သခင္​ဆိုတာျကီးကိုကိုလ​ို့​​ေခၚ ခိုင္​းထားရက္​နဲ့ကို ​ေနာက္​ျပီးကိုမပင္​ပန္​းပါဘူးကြာကိုတို႔ကညဘက္​မ႐ွာလို႔ဘယ္​အခ်ိန္​သြား႐ွာမလဲ​ေကာင္​​ေလးရ​ေန႔ဘက္​​ေတြကို​ေကာင္္​းစြာအနားယူထားပါတယ္​ကြ''

"ကို...ကိုကိုဘယ္​​ေလာက္​ဘဲအနားယူထားအနားယူထားက်​ေနာ္​့ကိုငဲ့ညႇာၿပီးရသမ်ွ​ေသြး​ေတြက်​ေနာ္​့ကိုဘဲတိုက္​ထားတာကိုကို​ေန႔လည္​ကလဲ​ေသြးမွမ​ေသာက္​ထားတာကို ကိုကိုဘယ္​ခြန္​အားနဲ႔​ေသြးသြား႐ွာႏိုင္​မွာလဲ''

LoVe 😈 (Complete) Where stories live. Discover now