ep 8

1.6K 137 22
                                    

"အိပ္​​ေမာက်​ေနတဲ့သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေလးဟာထိရက္​စရာပင္​မ႐ွိဘူးကြာ ပါးလ်ွလ်ွႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး ႏႈတ္​​ေခါင္​းလံုးလံုး​ေလး မ်က္​ခံုးတန္​းတန္​း​ေလး​ေတြ ​ေမး႐ိုးခြၽန္​ခြၽန္​​ေလးမင္​း​ေလးရဲ႕အစိတ္​အပိုင္​းအားလံုးကို ငါဘဲပိုက္​ဆိုက္​ခ်င္​တာငါ့ရဲ႕အတၱမလို႔မင္​း​ေလးနားလည္​​ေပးပါ''

"ကိုက​ေလ မင္​း​ေလးသာကို႔ဆီက႐ုန္​းထြက္​ၾကည္​့ မင္​း​ေလးကိုသတ္​ၿပီး ဝိညာဥ္​ခ်ဳပ္​ၿပီးကို႔အနားမွာထားထားမွာ ကို​ေသမွကို႔ဝိညာဥ္​နဲ႔အတူ​ေပါင္​းစည္​းႏိုင္​​ေအာင္​ကို နည္​းလမ္​းမ်ိဳးစံုနဲ႔လုပ္​ဖို႔အထိကိုၾကံရြယ္​ထားတာ။ hun​ေလး ကို႔ကိုအ႐ူးတစ္​​ေယာက္​လို႔သတ္​မွတ္​ႏိုင္​တယ္​ကိုဟာ မင္​း​ေလး​ေၾကာင္​့႐ူး​ေနၿပီ''

"Hun​ေလး ထ​ေတာ့ကြာhun​ေလးနဲ႔အတူစကား​ေျပာခ်င္​လွၿပီ ​ေမ့​ေဆးကအခုထိမ​ေျပ​ေသးတာဘဲလား...​အသံဳးမကၽတဲ႔ေကာင္​​ေတြေမ႔ေဆးကိဳဘယ္​​ေလာက္​သံုးထားလဲကြာ''

..............................

"ခဗ်ားတို႔ဗ်ာ လူတစ္​​ေယာက္​လံုးကို​ေတာင္​လံုျခံဳမႈမ​ေပးႏိုင္​ဘူးလား....​ေတာက္​.....အဲ့​ေကာင္​​ေတြ​ေနာက္​မလိုက္​ဘဲ...​ေတာ္​.....အားးးး.....႐ူး​ေတာ့မယ္​''

"Yeolစိတ္​​ေလ်ာ့ပါကြာ...... ငါတို႔လဲ႐ွာ​ေပး​ေနတာဘဲကို...​ေတာ္​​ေသးလို႔စက္​အဖြဲ႔က​ေကာင္​​ေလးလာ​ေျပာလို႔သိရတာကို ပတ္​ရမ္​းမ​ေနပါနဲ႔​ေတာ့ကြာ''

"လူႏွစ္​​ေယာက္​ hunnieကိုဆြဲ​ေခၚသြားထဲက အဲ့​ေကာင္​​ေတြ​ေနာက္​လိုက္​ပါလား.....ဒီကိုလာ​ေျပာ​ေန​ေတာ့...​ေတာက္​''

Oုန္​း!!

"Yeolရယ္​ ​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ လက္​.....လက္​မွာလဲ​ေသြး​ေတြထြက္​​ေနၿပီကို''

"Hunnie....အီးဟီး.....ကိုမကာကြယ္​​ေပးႏိုင္​ခဲ့ဘူးကြာ....hunnie....😭😭😭😭''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"အ့...ဟင္​😮.....မူးလိုက္တာ''

"Hun​ေလးႏိုးလာၿပီလား''

အ​ေမွာင္​ထဲမွာဘယ္​သူမွမ႐ွိဘဲစကားသံၾကား​ေနရတယ္​ဆို​ေတာ့က်​ေနာ္​​ေသမ်ား​ေသသြားတာလားဟို....ဟိုလူႏွစ္​​ေယာက္​နဲ႔​ေနာက္​ဆံုး​ေတြ႔လိုက္​ၿပီးအ​ေမွာင္​အတိက်သြားတာဆို​ေတာ့ ငါ...ငါ့ကိုမ်ားသတ္​...သတ္​ၿပီး..​ေက်ာက္​ကပ္​ထုတ္​ၿပီး....ဟင္​့ဟင္​့...ျဗဲ😭😭😭

LoVe 😈 (Complete) Where stories live. Discover now