ep 12

1.6K 126 9
                                    

အူဝဲ~~~~အူဝဲ

"သား​ေလး​ေမြးပါတယ္​''

"သား ​ေျမး​ေလးတဲ့ကြ ဒါမွငါ့သား ''

"သား​ေလးတဲ့လား ဟုတ္​ကဲ့ က်​ေနာ္​အလုပ္​မအားလို႔ျပန္​​ေတာ့မယ္​appa''

"Kim kai!!!''

"Wae appaသ​ေဘာအတိုင္​း က်​ေနာ္​လက္​ထပ္​ခဲ့ျပီးျပီ​ေလ appaဆႏၵအတိုင္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​အထိယူၿပီးၿပီ​ေလဘာ​ေတြထပ္​လုပ္​​ေပးရအံုးမွာလဲappa''

"က​ေလးအ​ေဖ က​ေလးကိုလာယူပါ''

"ဘာလုပ္​​ေနတာလဲသြားယူ​ေလ ႏွစ္​သစ္​ရဲ႕ပထမဆံုးရက္​နဲ႔တင္​ စကားမ်ားရျခင္​းနဲ႔မစရ​ေအာင္​မလုပ္​စမ္​းနဲ႔ kim kai''

"Shit''

က်​ေနာ္​  nurseဆီက က်​ေနာ္​​ေသြးသားဟူသည္​့က​ေလးအားသြားယူလိုက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​့​ေခါင္​း​ေပၚမိုးႀကိဳးပစ္​ခ်သလိုက္​လိုပင္​.............

Hunnie Arnyi hunnieကငါ​ေၾကာင့္​့ငါ့ကိုထားသြားခဲ့ၿပီ​ေလ ဘာ​ေၾကာင္​့ ဒီက​ေလး....ဒီက​ေလးကhunnieနဲ႔႐ုပ္​အရမ္​းဆင္​​ေနရတာလဲ arnyi hunnieကို႔ဆီျပန္​လာတာလား......ကို႔ရဲ႕​ေသြးသားအ​ေနနဲ႔ ကို​ေနာက္​ထပ္​hunnieကို ခ်စ္​ရသူတစ္​​ေယာက္​လို သိမ္​းပိုက္​လို႔မရ​ေအာင္​ကို႔ရဲ႕​ေသြးသားအ​ေနနဲ႔ျပန္​လာတာလား hunnieကို႔ကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းႀကီး ပညာ​ေပးလိုက္​တာလား hunnieရာ.......

"Yeolshi''

"Nae hyung''

"တစ္​ခုခု​ေမ်ွာ္​​ေနသလိုဘဲ​ေနာ္​''

"ဟီး......က်​ေနာ္​့နာမည္​နဲ႔လက္​​ေဆာင္​​ေမ်ွာ္​​ေနတာဟဲဟဲ''

"မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ ခ်စ္​သူဆီကလား''

"Hkhk manger hyung က​ေတာ့ဗ်ာ''

"​ေမ့ႏိုင္​သြားၿပီလား''

"Arnyiသူ႔ဆီကလက္​​ေဆာင္​​ေမ်ွာ္​​ေနတာ''

မ်က္​ႏွာပ်က္​ကာ က်​ေနာ္​့အားသနားစရာလူအထင္​စိုက္​ၾကည္​့လာ​ေသာ manger hyung........ က်​ေနာ္​အဲ့​ေလာက္​သနားဖြယ္​လူသားျဖစ္​​ေနသည္​လား

"Yeol........​ေမ့သင္​့​ေနၿပီ​ေလကြာ......ထားပါ ခဏနားတံုး က​ေလး​ေတြအ​ေဆာင္​သြားၾကည္​့ၾကမလား အခု​ေမြးတဲ့က​ေလး​ေတြအရမ္​းအသည္​းယားဖို႔​ေကာင္​းတာ မင္​းလဲမိန္​းမယူခ်င္​စိတ္​မ်ား​ေပါက္​မလားလို႔​ေလ သြားၾကည္​့မယ္​မလား''

LoVe 😈 (Complete) Where stories live. Discover now