Mummy?

99.8K 563 12
                                    

Hai and assalamualaikum korang!. Sy ni baru je belajar try jd penulis.. So.. Sy betul2 harap korang suka jalan crita ni. And... Adik2 crita ni x berapa nak elok.. Jd yang part x seberapa nak baik tu harap jgn baca laa ye.. Hehe..kalau ada silap and typo sorry tau.. But Kalau suka.. Jgn lupa VOTE ok!😘

Jam di dinding diperhati lama oleh Zarra. Zarra yang dari tadi terbaring di atas katil bersaiz Queen Bed akhirnya bangun dalam keadaan penat . "Haish,pukul 5 pagi dah nak kene bangun ke? . seriously!?" . Sudah beberapa kali mengeluh dia bangun dan mengambil tuala putihnya yang tersidai rapi di tepi bilik mandi. Katilnya dibiarkan berselerak supaya orang gajinya , Siti mengemas.

"Kak Siti.. I'm awake!.. Please come upstairs to clean up my room!". Jeritan Zarra menyebabkan satu rumah bergema.

"Iya dik Zarra. Kak Siti sampai sebentar lagi. Kak Siti tak mati lagi" . Kak Siti gelak kecil sebelum menjawab dengan sindiran.Telinga orang gajinya sentiasa sakit mendengar jeritan Zarra tapi nak buat macam mana gajinya dibayar mahal. Dia hanya mampu melayan saja kerenah anak majikannya.

"Tak perlu nak sindir-sindir saya lah. Mummy juga yang bayar gaji tu" . Bergurau sedikit dah tak boleh apatah lagi gelak. Hendak saja Kak Siti menampar budak itu akan tetapi layanan yang diberi oleh Datin Hana amat lah bagus dan berbaloi. Sudah 22 orang gajinya berhenti kerana dia walaupun gaji mereka dibayar sebanyak RM4k. Orang gaji mana yang dapat RM4k sebulan?

Tak sempat Zarra masuk ke bilik air ibunya menyampuk.

"Zarina Aliya. Why do u talk like that to your maid?. U know i hate that tone right?"

Walaupun dia anak manja ibunya. Datin Sabrina tidak pernah mengajar supaya Zarra bersikap biadab.

Soalan Datin Sabrina dibiarkan. Dia hanya membalas dengan jelingan walaupun dia sedar bahawa ibunya tiada di depan.

Dengan perlahan dia membuka zip singkatnya berwarna hitam. Lalu membuka bra dan seluar dalamnya yang dibeli satu set dari Victoria Secret. Tersombol lah dua bukit yang gebu dikejar-kejar oleh ramai lelaki. Zarra membuka pili air panas. Baru sahaja hendak mandi nafsu nya menjadi begitu tinggi. Dia menahan nafsunya akan tetapi kepala nya mula pening akibat kesan daripada pil ecstasy yang diambilnya di club semalam. Zarra duduk di atas bangku tandas dan mengangkat kakinya sedikit. Rambut lurus paras pinggangnya diletak ketepi. Dengan segera Zarra menggosok biji kelentitnya. Matanya tertutup menahan kenenakkan .Dia berbunyi dengan perlahan agar tidak didengari sesiapa

"Ahh.. Fuck..Ahh.. Ahh.. Sedapnya" . Semakin lama semakin laju gosokkannya . Akibat tidak tahan Zarra memasukkan tangannya ke dalam lubang vagina. Air mazi dan air maninya kini bercampur dan terpancut keluar.

Setiba-tibanya ...

"Zarina sayang.. U better fast .. This is your first day in new school".

-seriously??.. Can u just let me finish what i'm doing for just a fucking second?!..  Tak habis-habis mummy ni-

Milik Aku!? (COMPLETED)Where stories live. Discover now