Nafsu

95.8K 380 2
                                    

Tingg!

Telefon Zarra berbunyi menandakan mesej masuk. Zarra masih serabut dengan perkara yang berlaku di rumahnya tadi. Itulah kali pertama dia bergaduh besar dengan ibunya. Air mata yang membasahi pipi akhirnya kering. Lagu remix Kill Em With Kindness nyanyian Selena Gomez dipasang dengan kuat

"Erghh.. Sape pulak nak kacau aku ni?.. Tengah bawak kereta baru nak mesej padahal dari tadi tak de pulak mesej masuk". Bebel Zarra sedangkan dari tadi mesej di telefonnya diabaikan.

Ex tak guna:

Hey baby!..

"Ergh.. Serabut aku dia ni..". Zarra scroll mesej di dalam telefonnya. Mesej dari beribu lelaki dibiarkan. Matanya terpaku pada satu nama sahaja.

My love Rif:

Hey syg. 😘.. Dh lama i x jumpa you.. How about tonight?.. I know that u're free .. Hihi like alwys i'll pay you.. Are u listening to Ed Sheeran song? cause i'm in love with the shape of u😍.. See you at the club..

Rara:

Hihi..baby.. I miss u soooo much..okay you!.. See you there..aumm💏

Rara tersenyum lebar apabila teman lelakinya mesej. Zarra amat mencintainya walaupun dia sedar bahawa dia seperti menjual badannya. Tanpa berfikir panjang Zarra menekan paddle minyak supaya dia dapat tiba di club lebih awal.

~~~~

Kepala Zarra mengikut rentakkan lagu. Sekali lagi dia meneguk minuman bewarna kekuningan di dalam cawan bersaiz 6×3. Orang sekelilingnya diabaikan. Punggungnya yang montok menggelek mengikut rentakkan music yang dimainkan oleh DJ Snake .

Zarra yang dari tadi leka terkejut akibat punggungnya diramas oleh seorang lelaki. Dia memusing ke arah lelaki tersebut dan terkejut melihat lelaki itu. Pakaiannya sungguh kemas dan minyak wangi dashing men yang dipakai oleh lelaki itu sungguh memikat hati Zarra. Akan tetapi hatinya masih tidak tenang lebih lagi apabila dia perlu menunggu orang lain menghadirkan diri.

"Sayang..my bum-bum". Sapa teman lelakinya,Arif. Badan Zarra ditarik rapat.Punggung Zarra diramas dengan kuat.

"Ahh.. Apa ni you .. I sakit hati tau kene tunggu u lama-lama". Rengek Zarra dengan manja. Kedua-dua tangan Zarra diletakkan ke atas bahu Arif. Dia berasa sungguh ghairah. Tangan arif masih merayap di punggung Zarra.

Milik Aku!? (COMPLETED)Where stories live. Discover now