Oh no!

70.1K 363 3
                                    

"Alamak!..pukul 3 pagi..Mummy mesti terjaga pkl 5 nanti.."

Zarra memandang ke arah Arif yang sedang tidur nyenyak di atas katil. Penat dengan perbuatan maksiatnya semalam. Zarra menarik selimutnya sedikit ke atas menutupi buah dada nya yang tidak diselindungi sehelai benang. Dia menenung wajah Arif. Dengan perlahan dia menyentuh pipi Arif. Dia sedar perbuatannya itu salah lebih lagi kepada budak taraf kolej. Dia juga sedar bahawa dia tidak tahu sama ada Arif adalah jodoh dia atau tidak.

"Arif.. I really love you.. Please don't lie to me.. All i want is you". Mata Zarra mula berkaca mengenangkan masa silamnya yang begitu gelap. Walaupun dia biadab dan kurang ajar dia tahu mengapa dia jadi begitu. Mata Arif mula bergerak menandakan dia hampir terjaga. Akibat panic. Zarra cepat-cepat menurunkan tangannya ke bawah mencari kemaluan Arif. Dia menggosok ke atas dan kebawah dengan perlahan. Setiba-tibanya ia mengeras.

"Sayang... Tak puas lagi ke.. Hihi.. Nak lagi?.." Arif mencium leher Zarra lalu meraba vaginanya. Zarra merengek manja. Zarra sengaja tidak mahu Arif mendengar kata-katanya. Dia takut sekiranya Arif kata dia seorang yang emo .

"Cukup je baby.. It's just that.. I miss you a lot..Nothing is better than you.. Will you marry me?". Soalan Zarra membuatkan Arif terpaku. Lantas dia menjawab. "Yes.. I will" .Tipu Arif lagi. Dasar jantan tak guna!. Zarra mencium bibir Arif lembut menandakan dia amat bahagia mendengar kata-katanya. Dia duduk lalu mencapai bra bewarna merah yang baru dibeli oleh Arif sebagai tanda terima kasih atas dosa dan maksiat yang dilakukan keatasnya. Zarra memakai bra tersebut. Buah dadanya kelihatan begitu mengancam.

Dia bangun dari katil dengan keadaan bergegas. "Honey..where are you going?.. Come here for a while.. We still have time..don't we?" . Tangan Zarra ditarik lembut. Akan tetapi Zarra mencium dahi Arif dan menarik tangannya dari genggaman bernafsu itu. "Sorry baby.. Nanti mummy marah" . Dia memakai dress singkatnya. Menyarungkan jacket berbulunya dan mengambil kunci kereta.

~~~

Perjalanan Zarra pulang kerumah berjalan lancar.

Shshshshhhshshs

Siaran radio hitz fm kedengaran tidak jelas. Zarra memberhentikan keretanya di sisi jalan bersebelahan rumah banglow yang bersaiz kecil sedikit berbanding rumahnya. Rumah itu kelihatan cantik dihiasi dengan chandelier di hadapan tempat letak kereta. Zarra membetulkan radio kereta. Bajunya yang sendat ditarik sedikit supaya dapat menunduk.

"Haduii .. Radio..radio.. Time ni laa you nak buat hal..better buy a new car next year"

Selesai sahaja dia membetulkan siaran. Dia memandang ke arah rumah banglow tersebut. Rambut perang lembut yang menutupi separuh wajahnya ditolak ke atas. Setiba-tibanya dia terpandang pada baju bewarna hitam kelabu. Berkolar. Mempunyai tulisan "King.." berwarna gold dibelakang. Lama dia menenung baju tersebut. Dahinya berkerut sedikit memikirkan siapa pemilik baju itu.

"Macam ku pernah nampak baju itu.. Tapi dimana ya?" . Zarra menggayakan adengan cerita P.Ramlee . Dia hampir menjumpai jawapannya.

"Oh mak kau hon bunyi.."

Latah Zarra terkejut akan hon kereta yang berbunyi akibat ditepuk olehnya. "Ha.. I remembered.. That's the guy.. Bdk acah JB tu.. Tapi........ Tak kan dia pula .. What a big house.. Tak mungkin.. " . Zarra menghiraukan rumah banglow tersebut lalu meneruskan perjalan dia pulang ke rumah.

~~~

"Huh.. Sampai pun rumah..Serious penat..". Keluh Zarra sambil mengambil telefon bimbitnya yang berbunyi menandakan mesej masuk.

Tingg!

"Sape pula laa yang mesej aku pagi-pagi buta ni.. Sampai aku rasa nak buta tengok mesej banyak-banyak" . Zarra membulatkan matanya tidak percaya akan apa yang baru sahaja terjadi. Dia berasa takut dan sebak. Zarra memandang ke luar tingkap. Dia dapati bilik ibunya menyala. Peluh di dahinya semakin banyak. Jantungnya berdegup kencang. Tangannya mengigil. Dan kepalanya mula pening menyebabkan dia rasa ingin pitam. Zarra memandang tangannya yang menggeletar. Dia tidak tahu arah tuju yang sepatutnya. Zarra memegang kepalanya yang berdenyut. Hanya satu ayat sahaja yamg mampu dilontarkan dari mulutnya.

"Rick..."

Ha... Amacam?.. Okay tak korang.. Baru stakat ni je ceritanya.. Kalau okay... Jgn lupa vote ye korng😉.. Kalau tak okay.. Senyap² ler PM.. Hehehe.. Love u guys😆

Milik Aku!? (COMPLETED)Where stories live. Discover now