Hero ke Zero?

47.2K 309 2
                                    

Short dress bewarna merah berkilau berleher U. High heel setinggi 5inci . itu lah yang dipakai oleh Zarra. Rambutnya digulung sebelum pergi ke club. Zarra duduk di atas kerusi tinggi berwarna merah. Punggunya memang muat-muat sahaja dengan permukaan kerusi itu. Dia menyilangkan kaki menampakkan pehanya yang putih gebu. Muzik yang rancak membuatkan dia terleka. Zarra tidak langsung mempedulikan orang sekeliling. Telefon bimbitnya juga tidak diusik. Message dari ibunya dihiraukan. Dia ingin menghilangkan stress. Tapi kali ini dia tidak mabuk. Hnya air Coca-Cola Zero yang diteguknya. Zarra memandang sekeliling dengan muka selamba.

"Hmm.. Bosannya laahh.. Ada boyfriend pun macam tak de..putus je laa" Keluh Zarra sambil menongkat dagu. Dia mencapai telefon bimbitnya lalu menghantar pesanan kepada Arif. Kali ini dia menaip dengan ringkas dan tidak menggunakan Whatsapp .

To: My new stupid ex

U. I nk putus.bye.

Dia bangun lalu menarik dress singkatnya. Hatinya rasa tidak tenang dan masih mencari jawapan. Dengan berjalan ala-ala Next Top Model Zarra menuju ke pentas tarian. Lagu remix Wolves nyanyian Selena Gomez dipasang kuat. Zarra menggelek di atas pentas. Tarian nya memikat ramai hati lelaki lebih lagi apabila punggungnya yang mantap bergegar. Buah dadanya yang gebu kelihatan hampir tersembol keluar. Bergoyang-goyang mengikut gerak tarinya. Ada masa dia menggosok vaginanya semasa menggelek ke bawah.

Setiba-tibanya seorang lelaki menghampiri Zarra. Lelaki itu mengangkat dress Zarra lalu memasukkan terus tangannya kanannya ke dalam seluar dalam Zarra tanpa sebarang raguan. Biji kelentit Zarra diraba dengan laju. Manakala tangan kiri lelaki itu meraba payudaranya. Zarra cuba untuk menolak lelaki itu. Akan tetapi pautan lelaki itu sungguh kuat.Zarra yang sedang bernafsu terkinja seperti cacing kepanasan. Mulutnya terbuka sedikit menandakan kesedapan. Dia masih tidak perasan siapa lelaki misteri itu sehinggalah...

"Hye sayang..lama tak jumpa you".Sapa lelaki yang memeluk tubuhnya. Lelaki itu menghulur lehernya sedikit memandang ke arah wajah Zarra.

"You makin cantik sekarang. Dulu budak baik sekarang....Wow!..short dress.. Buat I tergoda je tengok you" sambung lelaki itu. Badan Zarra dipeluk rapat. Tangannya meramas kuat vagina Zarra membuatkn Zarra tersentak. Dia terkejut. Wajah Zarra berubah pucat. Nafsunya yang mendadak kini lemah. Segala kekuatannya bertukar menjadi ketakutan.

"Rick..you... You.. You buat apa kat sini?". Tnya Zarra tergagap. Zarra cuba untuk melepaskan dirinya daripada genggaman maut. Dia sedar dirinya dalam bahaya.

"I nak you" bisik Fazrik di telinga Zarra. Kini tangannya melepaskan vagina Zarra. Dia menyelup poketnya lali mengeluarkan sebilah pisau rambo bewarna hitam hijau yang bernilai RM790. Pemegangnya kelihatan seperti sisik ular. Pisau itu dituju ke arah pinggng Zarra. Zarra membeku ketakutan.

"I sayang U sangat-sangat Zarra but you force me so badly.. So now ..follow aku.." . Nada suara Fazrik pada mulanya lembut akan tetapi pada akhir kata,suaranya berubah menjadi garau dan memaksa. Tubuh badan Zarra ditarik kebelakang. Zarra hanya mengikut gerak geri Fazrik agar dia selamat. Perasaannya membeku. Dia tidak tahu sama ada patut nangis,marah atau pun suka. Zarra ditarik ke pintu belakang. Rakan-rakan subahat Fazrik telah menunggunya di belakang. Mereka membantu membuka pintu agar Zarra lebih mudah dikeluarkan. Mereka memakai penutup mulut agar identiti mereka tidak terbongkar. Zarra takut. Perkara yang hampir serupa menjadi semula. Fazrik menolak badan Zarra ke dinding dengan kuat. Zarra menahan air matanya. Dia tabah.

Milik Aku!? (COMPLETED)Where stories live. Discover now