Hey readers tersayang😍.. I kurangkan detail ye. Kesian korang nak baca panjang lebar. I sendiri pun sakit jari typing,Sakit mata menahan,sakit segala sakit.. Haha. Hope korang truskan baca. Thanks supporters❤
Bau yang begitu enak menarik perhatian Nik. Dengan berpakaian kemas dia menurun tangga rumahnya sambil membetulkn tali lehernya.
"Sayang.." Nik memeluk pinggang Zarra dari belakang. Zarra hanya membalas dengan senyuman.
"U masak apa.. Emm.. Sedapnya.."
"I masak memang sedap.." Bangga Zarra menjawab sambil menggaul Nasi Goreng Ayam Black pepper nya. Dia tahu Nik bencikan Nasi Goreng Sardin.
"Se......dap sangat. Tergoda I. Aumm"
"Hey.. Pervert!". Zarra menolak lembut bahu Nik. Nik hanya tertawa mengenakan Zarra.
"U nak makan dulu?" Pelawa Zarra.
"Nak makan you boleh?..haha..gurau-gurau..Boleh laa sikit. I nak cepat.. Ada meeting.. Dah pukul 8:30 ni" matanya melihat jam Rolex di pergelangan tangan.
"Boleh je kalau you nak makan i.. Malam ni.." Nakal bisikan yang diberi oleh Zarra. Nasi goreng diletakkan ke atas pinggan. Air just oren Marigold dituang .
"Pagi-pagi air jus?"
"Orang dah sedia pun nak bebel.. Tamo kawan" cebik Zarra. Dia tahu Nik sengaja mengusiknya.
"Alololo.. Tamo ngajuk.. Tak nak kawan tak pe.. Sebab kita bukan kawan.. Kita kawin..haha.. Saja je. U tau I hirup je air apa pun.. Air apa pun I jilat.. Air you pun I suka jilat.." Perlahan ayatnya dihabiskan. Air just diminum.
"Eeee.. Geram betul" seperti budak kecil Zarra menghentak kaki dan tangannya. Pada Nik gelagat itu sungguh comel. Dia tak hairan sedikit pun sekiranya Zarra kelihatan seperti budak manja yang mengada.
"Geram?..lepas ah malam ni..eh layan U ni.. Lambat pula I..hahaha"
"Padan muka"
Selesai makan Nik mengambil beg kerjanya. Harini dia hanya membawa beg laptop sahaja.
"Eh baby.. Kiss me first." Panggil Zarra. Nik menghampiri Zarra. Satu ciuman rakus diberikan. Diminta sedikit. Tapi diberi banyak. Dada Zarra juga diramas. Nafas Zarra bergelora melayan nafsu. Senget-senget apron Zarra dibuatnya.
"Jangan la U.. Dah dah.. Stim I susah U.. Hahaha.. Erm.. I nak kluar hari ni..boleh?"
"U nak pergi mana?.."
"Nak pergi.... Beli lingerie baru?". Zarra menggigit bibirnya. Sengaja hendak membuat Nik stim
"Aumm" Nik mencubit puting Zarra yang dilitupi bathrobe dan apron sahaja.
Zarra menepuk bahu sasa Nik. Geram dia melihat Nik yang setiap hari membuat dia tertawa dan tergoda. Lawaknya tak pernah bosan. "Pervert!.. I saja je.. U ni.. Ee.. Ngada.. I.. Sj nak kluar ambil angin"
"I hantarkan lah" wajah Nik kelihatan risau. Dagu Zarra dicuit. Dia betul-betul cintakan Zarra sudah berbulan dia berkahwin dengannya. Dia tahu Zarra mempunyai ramai musuh.
"Tak yah laa.. I can use my car..or.. I can use yours.. If u don't mind"
"Okay..hati-hati tau.. Elok-elok.. K laa.. Bye.. Muuahh.." Nik berlalu dari situ dengan motor Ducati bewarna kelabunya.
YOU ARE READING
Milik Aku!? (COMPLETED)
RomanceZarra - "No!..please.. stop.. sakit!" Ricky - "Kau tak akan terlepas!" Nik - "You're forever my perfection" Datin Sabrina- "Susah nak maafkan kau Zarra"