Aura ve Çakralar

6.6K 150 36
                                    

Her insanın fiziksel bedenine nüfuz ederek onu kuşatan bir aurası, bir enerji bedeni ve bir ışık bedeni bulunur. Aura; formuna, yapısına, içeriğine ve rengine göre insandan insana değişir. Auramızın görünümü tesadüfen olmaz. Bu görünümü belirleyen faktör, bireyin gelişim durumu ve zihinsel yapısıyla ilgilidir. Aura’nın farklı katmanları ve bunların üzerinde çakraları vardır.

Çakralarımız, saat yönünde dönen enerji merkezlerimizdir. Bunların görevi, enerjiyi dışarıdan alarak insanın enerji sistemine sevk etmektir. İnsan omurgasında, çakralardan sevk edilen enerjiyi organizmaya dağıtan bir enerji kanalı bulunur.

Dönüştürülen yada artık ihtiyaç duyulmayan enerjiler yine çakralar üzerinden dışarıya verilir. Bu dönüştürme süreci yaşamın temelidir. Her insanda mevcuttur. Her çarka bedenin belirli bir bölgesini enerji ile besler. Ve tüm çakralar birbirine bağlantılıdır.


Auranın kanalları bireyin gelişim ve bilinç seviyesine göre farklı oluşumdadır. Bu kanalların oluşumuna göre, yaşam enerjisi insan bedeninde az veya çok akabilmektedir. İşte kendimizi nasıl hissettiğimizde buna bağlıdır. İçimizde akan yaşam enerjisi ne kadar fazlaysa, kendimizi o kadar iyi ve dinamik hissederiz. Eğer kanallarımız tıkalıysa, bu bazı blokajlar ve yaşadığımız olayların etkileşimidir enerjinin akışı azalır.

Reiki metodu kanal temizliğini hem uyumlama esnasında, hemde düzenli kullanımıyla sağlar. Enerji kanallarımız açık olduğu sürecede kendimizi çok daha iyi hissederiz. Yaratıcılığımız, canlılığımız, yaşam sevincimiz artar.

Her aura katmanında dışımızda ki dünyadan sürekli olarak enerji sağlayan ve girdaba benzer şekilde dönen 7 büyük dönüş noktası bulunur. Bu noktaların her birine “ana çarka” denilir. Bir çarka tam çalışmıyorsa, tıkalı yada kapalıysa bedende ki enerji akışında bozulmalar olur. Bu bozulmalarda hayatımıza; problemler, rahatsız eden duygular, motivasyon eksikliği yada hastalıklar olarak yansır. Aynı zamanda bize hangi yaşam alanında, hangi sorunu çözmemiz gerektiğini gösterir.

7 ana çakradan her birisi, belirli bir yaşam alanını temsil eder. Bütün çakralar aynı ölçüde açık olmalıdırlar. Kalp çakramızın tamamen açılması asıl hedefimizdir. Ama, bu ancak öteki çakralarımızda aynı oranda açıldığında anlamlı olur. Çarka çalışmasının en kolay biçimi Reiki uygulamasıdır. Çakra çalışmaları, öğrenme ve evrimleşme süreçlerimizi destekler.

Çakra öğretisi; kendimizi, yaşamımızı ve gelişimimizi daha iyi anlamak ve bunlar arasında daha ahenkli bir ilişki kurabilmek için bize yardımcı olur.

KÖK ÇAKRA:

- Bu çakra, cinsel organla anüs arasındadır.
- Yaşam alanı:Yaşam iradesi, kendi varlığını onaylama, topraklanma, sağlam olarak ayaklarının üzerinde durma, hayatta kalma, kaçış, türünün devamını sağlama.
- Yaşam sorunu: Hayatta kalma
- Bu çakra varoluşumuzun temelini teşkil eder. Fiziğe ve yerküreye bağlar. Fiziksel faaliyetlerimiz bu çakranın nasıl çalıştığına bağlıdır.
- Kök çakra bizi maddesel özümüze doğru çeken bir güce sahiptir. Hayatta kalabilmemiz ve yaşamı devam ettirebilmemiz için gerekli enerjiyi sağlar. Blokaj durumunda korku, güvensizlik, tedirginlik yaşanır.
- Yetersiz çalışması ağrılara sebep olur ilgili organlarda aktivite kaybı olur.
- Bu çakra aynı zamanda geçmiş hayatlarımızın da kilitlerini açarak bize gizli kalmış yeteneklerimizi ve bilgeliğimizi geri kazandırır. Ayrıca bu hayatımızı gölgeleyen geçmiş hayatların olumsuz motiflerini ve acılarını silmemizi sağlar.
- Rengi kırmızı’dır.
- Taşı; Kedi gözü, yakut, kırmızı mercan, akik, hematit, kantaşı’dır.
- Uygun müzik; Ritmik melodiler, Enstrumantal müzikler.

ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin