Görebildiğimiz ve dokunabildiğimiz madde formunda mevcut olan her şeyin aynı zamanda göremediğimiz daha süptil bir enerji alanı vardır. Nitekim modern fizik atomları dans eden enerjiler diye de tanımlamaktadır. Bu enerji alanları, ortamların belirli niteliklerini bünyelerinde taşıma ve yayma yeteneklerine sahiptir. Enerji alanlarıyla dolu olan ortamlar barıştan öfkeye, sevinçten üzüntüye, endişeden güvene değin her tür duyguyu barındırır.
Farklı duygu titreşimleriyle yüklenmiş olan enerji alanları yalnızca belli cisimlere sinmez, aynı zamanda her yerde dolaşır.. Havada gezip farklı yerlere ve farklı kişilere yönelir. Birisi huysuzluk nöbeti gösteriyorsa, bu huysuzluğun enerji ve atmosferi huysuzluğu yaşayan kişinin dışına taşıp uzak mesafede bulunan bir kişi tarafından da hissedilebilir. Bu nedenle pek çok kişi yakın bir dostunun veya akrabasının belirli bir haletini aniden bilme deneyimini bu nedenle yaşar.
Aynı şekilde pek çok insan bir kişinin onları düşünmekte olduğunu hisseder. Sevdiği kişi uzakta bile olsa onunla olan sevgi bağını hisseder. Düşman birisinin hiddet dolu düşüncelerini de algılayabilir. Gerçek anlamıyla bütün bunlar enerjinin asla yok olmadığını ifade eden fizik kanunlarıyla da örtüşmektedir.
İnsan zihninin ürettiği her tür duygu, o insandan etrafa yayılan enerjetik formlar şeklinde çıkar. Bu formlar gelişmiş bir durugörü yeteneği olan hassas kişiler tarafından görülebilir. Örneğin insanlar öfke veya sevinç hissettiklerinde bu duygularına bir enerji yükler . Bu enerji dışlaştırılamazsa yani içe atılırsa vücutlarında kalıp örneğin midede bir gerilime neden olabilir. Ancak o duygu dışlaştırılırsa bedenden dışarı doğru yayılır. O kişinin enerji alanında varlığını korur. Benzer enerji formlarıyla etkileşime geçip daha da güçlenir ve etkileşime geçtiği insanların enerji alanlarında taşıdığı duygunun hissedilmesine ve güçlenmesine neden olur. O insanın evine veya iş yerine yerleşebilir. Başka bir insanı etkileyip yönelebilir.
Psişik Algılamalar
Potansiyel olarak her insan az veya çok ortamların, insanların, bitki ve hayvanların enerjilerine bir şekilde duyarlı olup zaman zaman psişik algılamalar yaşar. İçe doğuşlar, kendiliğinden bilişler, birini düşünürken o insanın telefon etmesi veya kapıyı çalması, görünürde herhangi bir sebep yokken içimizin sıkılması ve kısa süre sonra kötü bir haber almamız vs. psişik duyarlılıklarımızın göstergesidir.
Bilim, uzun bir süreden beri beş duyu mekanizmasını açıklayabilirken süptil duyarlılıklarımızı, enerjilere olan duyarlılıklarımızı deneysel çalışmalarla gösterememiştir. Ancak 1950'li yıllardan sonra geliştirilen çeşitli optik cihazlar en azından maddenin, insanın, canlı ve cansız dediğimiz her organizasyonun fizik formu dışında bulunan bir enerji alanı olduğunu tespit edebilmektedir. Bu enerjetik alanların birbirleriyle de girişim yapabildiği laboratuvar deneyleriyle gösterilmektedir. Kirlian cihazı ve benzer optik cihazlar ile şifacıların ellerine alıp yoğunlaştıkları nesneye enerji yükleyebildikleri veya o nesnenin enerjisini eksiltebildikleri gösterilmiştir. Bugün, insan bedeninden dışarı taşan ve çeşitli geleneklerde aura olarak adlandırılan enerji alanının kaba frekanslarının ölçümü yapılabilmekte, ölçüm yapılan kişinin genel sağlık durumu, hastalıkları hakkında oldukça isabetli yorumlar yapılabilmektedir.
Enerjinin doğası, psişik algılamalar, etrafımızdaki enerjetik salınımların bizde yarattığı etki tarihin her döneminde bilinmiş ve özellikle bireyi olumsuz etkileyecek enerjilere karşı psişik korunma yöntem ve metotları da uygulanagelmiştir.
Psişik korunma uygulamaları, enerji şifacılığı gibi bir enerji çalışmasıdır. Enerji çalışması yapacak kişinin aurası yani enerji alanı ne kadar güçlü ise yapacağı enerji çalışmasından alacağı verim de o denli güçlü olur. Bir insanın enerji alanını güçlü tutması onun aynı zamanda fizik olarak gayet sağlıklı olması anlamına da gelir. Çünkü hastalıkların temelinde enerji alanının zayıflaması yatar. Enerji alanında yırtılma, çeşitli blokların oluşması, enerji kanalları veya meridyenlerdeki enerji akışının düzgün olmaması hastalıkların öncül sebebidir. Çünkü hastalıklar fizik bedende ortaya çıkmadan önce enerji bedende başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parapsikoloji
Non-FictionParapsikoloji yeteneği yani diğer anlamıyla "psişik güçler" her insanda doğarken mevcuttur.Ancak çeşitli sebeplerle çakraların kapatılması,bizde mevcut olan bu mucize yetenekleri kullanmamızı engeller.Tek yapmak gereken çakra açmaktır.İnternette,kit...