6. HİSSE BİLİMSEL ONAY

2.5K 30 0
                                    

Bütün dünya üniversitelerinde Parapsikoloji kürsüleri ve binlerce bu konularda araştırma yapan enstitü varken, bizim ülke olarak bu konuları görmezden gelmeye çalışmamız şaşırtıcı bir durum ve anlaşılır bir gerçeklik değil. Bilim adamlarına göre yapılan son deney ve araştırmalar, "altıncı his" denilen şeyin "bir söylenti ya da metafizik" olmadığı konusunda ciddi deliller ortaya koydu.

Amsterdam Üniversitesi profesörlerinden psikolog Dick Bierman, tüm zamanların en "ciddi" paranormal deneylerinden birini geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdi. Bir grup "sıradan" vatandaş, Hollanda'da bir hastanede en son teknoloji ürünü cihazlarla incelendi. Prof. Bierman, beyin faaliyetleri ultrasonografik cihazlarla izlenen deneklerden bir kısmı hakkında edinilen verilerin, bu insanların "olayları önceden sezebilme" yeteneklerine sahip olduğunu kanıtladığını açıkladı. Elde edilen verilere göre beynin işleyişi, bazı kritik olaylar olmadan hemen önce belirgin bir biçimde değişerek yoğunluk kazanıyor.

Geleceği Görmek Mümkün mü?

Araştırma sonuçlarını İngiliz Daily Mail Gazetesi'ne açıklayan Prof. Bierman, "Şimdi araştırmayı daha da ileriye götürüp kimlerin geleceği görmekte daha başarılı olduğunu keşfetmek istiyoruz" dedi. Cambridge Üniversitesi'nin Nobel ödüllü profesörü Brian Josephson da "Şu ana kadar bulunan deliller, 'gelecekten bilgi alma'nın mümkün olduğu yönünde ikna edici. Fizik biliminde bunu yalanlamak mümkün değil" diye konuştu. Son araştırmanın doğrulanması halinde, "aniden ürperme" ve "dejavu" gibi herkesin yaşayabildiği paranormal olaylar da bilimsel düzeyde açıklanabilecek. Bu son deneylerden önce yapılan bazı istatistiki çalışmalar da altıncı his konusunda önemli ipuçları vermişti. 11 Eylül saldırılarından kılpayı kurtulanların da "aniden bastıran bir karamsarlık" ve "tıbbi bir nedeni olmayan mide ağrısı" gibi hisler yüzünden İkiz Kuleler'e gitmekten son anda vazgeçtiği belirtildi.

Bilimin Üniversite düzeyinde yaptığı araştırmalar, hem meslektaşları hem de 6.ıncı Hissi deneyimlenen halk açısından çok yararlı. Önümüzdeki günler bu olguların bilimin ışığında pırıl pırıl aydınlanacağı günler ve dünyamızın da hep iddia edildiği gibi büyük bir değişim sürecine girdiğinin de bir işareti.

Beş duyunun dışına taşan ve Parapsikoloji Bilimi tarafından "Extrasensory Perception" olarak adlandırdıkları (duyu dışı algılamalar) "Alışılagelmişin Dışı Farklı Psikoloji" anlamına gelmektedir. Telepati, telekinezi, duru görü çalışmaları ve özellikle duru görü olayları günümüzde daha sık görülmektedir.

Duyu dışı algılamalar geçmişi, şimdiki zamanı ve geleceği algılamak olarak üçe de ayrılabilir. Ve bu araştırmalar bilimsel ensitülerde incelendiğinde insanla ilgili çok daha derin gerçeklere de ulaşılır. Ve böylelikle insanın en değerli yönü dejenere olmaktan ve dejenere edilmekten kurtulur...

ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin