Astral Seyahat ve Sıkça Sorulanlar

4.8K 100 20
                                    

1)Astral Seyahate çıkınca başka varlıklar bize zarar verirmi?

* Hayır vermez.Astral boyut denemelerinde varlıklarlarla iletişim kurulabilmektedir.Buda uzun bir zaman ve yüzlerce deneyim gerektirir.Bu sebeple yeni başlayanlarda bu tür durumlar yaşanmaz.Sebebi ise diğer varlıklar başka bir yerde yaşamaktadırlar.

2)Astral seyahat tehlikelimidir,geri dönemeyebilirmiyiz?

* Astral seyahat uyumakla aynı şeydir.Uyumak ne kadar tehlikeliyse astral seyahatte o kadar tehlikelidir.Siz gece yatarken ya yarın uyanamazsam demiyorsanız astral seyahatten ya geri gelemezsem de diyemezsiniz.

3)Kalp atışlarım çok hızlanıyor ve dengesizleşiyor ne yapmalıyım?

* Bu durum çok heyecanlandığınızı gösterir.Astral seyahate çıkmayı denemeden önce uzandığınızda yavaşlamalı nefesinizi yavaşlatmalı 2-3 dakika kadar sakinleşmelisiniz. Önce meditasyon yapmalısınız ve ayrılma hissini öğrenmelisiniz.Astral seyahat denemelerinde ise lokal çıkışlar yaparak başlamalsı sonra ayrılmalısınız.

4)Alnımda bir gelirme ve burnumda gıdıklanmalar oluyor ne anlama geliyor bunlar?

 

 

* Bunlar ayrılmanın başladığının habercileridir.Doğru yolda olduğunuzu gösterir.Ama işte bu durumlara tepkisiz kalamadığınız ve düşündüğünüz için dikkatiniz dağılır ve çıkış için zaman kaybedersiniz

5)Astral seyahati herkes yapabilirmi?Yaş önemlimidir?

* Evet herkes yapabilir.Her insanda potansiyel olan bir özelliktir.Yaş önemli değildir.İnsanüstü bir özellik filan değildir çok basittir.

6)Lusid Rüya nedir Astral seyahatten Farkı nedir?

* Lusid rüya adı üstünde bir rüyadır.Fakat çok gerçekçi rüyalardır.Genellikle sizin yazmadığınız bilinçaltı tarafından yazılan bir senaryo vardır ve siz başrolde oynarsınız.Lusid Rüyalarda görüntüler çok nettir detaylar belirgindir.Hayatınızda hiç görmediğiniz samimi arkadaşlarınız olabilir.Duyguları çok yoğun yaşarsınız.Biriyle öpüşüyorsanız gerçekten o hissi tadarsınız.Yüzüyorsanız gerçekten yüzme hissini yaşarsınız.Gerçekten araba sürebilirsiniz.Araba sürmeyi bilmeseniz bile sürebilirsiniz.

Bir çok ünlü yönetmenin filmlerinin senaryolarını bu şekilde yaptığı bilinmektedir.Bütün rüyalar gibi lusid rüyalarda bilinçaltımızın yani eskiden yaşadığımız ve etkilendiğimiz olayların ürünüdür.Fakat astral seyahat bilinaçltı değildir gerçektir.Astral seyahat şimdiki hayatınızın aynısıdır.Aynı zamanda aynı yerleri görürsünüz.uçabilir ve düşünce hızıyla ışınlanabilirsiniz.Lusid rüyalarda gerçek olmayan yerleri görürsünüz

ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin