Astral Seyahat Nasıl Yapılır?

3.3K 31 9
                                    

Öncelikle Astral Seyahat yapmak isteyen bir kişi. Ve ilk defa duyan ve gören bir kişi için şunu söyleyebiliriz. ; İnternet'te bu tür deneyimler hakkında bir çok yazı bulunuyor. Ve bu yazılanların çoğunluğu yanlış ve insanları kuşkuya düşürücek nitelikte olabiliyor. Korkuya kapılabiliyorsunuz. Ancak her zaman söylediğimiz gibi Astral Seyahat kesinlikle insanlara herhangi bir şekilde zarar veren bir deneyim değildir. İnsanlara ölüm getirmez, herhangi bir varlığı size musallat etmez. Siz istemediğiniz sürece bu tür varlıkları zaten görmüyorsunuz. Ve siz istemediğiniz sürece o varlıklar ne size gözüküyor. Nede herhangi bir iletişim kurabiliyor. Zaten o kadar kolay bir şey değil. Bu deneyime yeni başlayan bir kişi istese dahi. O varlıkları hiç bir şekilde göremiyor. Bakın isteseniz dahi göremezsiniz. Çünkü bu deneyime yıllarınızı vermiş olmanız ve bu deneyimde profesyonel biri olmanız gerekiyor. Direk olarak aklımıza gelen bir soru işareti bulunabiliyor. '' Hangi insan isteyerek bir varlık görmek istesin ki? '' O Varlıkları görse bile o varlıklar ona hiç bir şekilde zarar veremiyor. Bugüne kadar Astral Seyahat deneyiminden ölen yada çok büyük bir şekilde zarar gören bir insan görmedik. Aynı zamanda bu deneyim insanlara herhangi bir şekilde zarar veriyor olsaydı. Biz bu deneyimi sizlerle kesinlikle paylaşmazdık. Sonuçta insanlara zarar vericek ve onların hayatını etkileyecek bir deneyimi kesinlikle paylaşmazdık. Böyle bir şeyi göze alamazdık. O yüzden içiniz bir rahat bir şekilde denemelerinizi yapabilir ve yeni duymuş ve görmüş bir kişi ise rahatlıkla denemelerine başlayabilir. Bu deneyimden korkan insanları aslında çok iyi anlayabiliyoruz. İnsan kendine düşünüyor. Ve diyor ki ; Bir insan ölmeden nasıl olurda ruhunu çıkartabilir? Evet aslında böyle düşünmeniz gayet normal. Ama yapılabiliyor. Bir insan kendi isteği ile ruhunu çıkartabiliyor. Bu deneyim tek olarak Türkiye'de değil. Diğer dış ülkeler'dede yapılıyor. Astral Seyahat için açılan okullar var. İnsanlara bu deneyimi öğretiyorlar. Yani bizim sizlere Anlatmak istediğimiz durum budur.

*Şimdi ise Astral Seyahat deneyimin nasıl yapıldığına gelicek olursak.

- İnanç

- Güven

- Korku

- Panik

- Heyecan

- Konsantre

- Adrenalin

- Ani hareket

- Düşünce değişikliği

- İsteksizlik

- Sıkıntılar

- Bunaltılar

ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin