Doğum Tarihinin Sırları ve Kişilik Analizi

15.2K 143 47
                                    

Eğer doğum tarihinizi tam ve kesin olarak biliyorsanız sayının herşeyin özü aslı olduğunu söyleyen Pitagor'un mirası üzerine inşa edilen bu araştırmanın sonucunda hayatınızın büyük tablosunu görmenizi sağlayacak kesin bir merceğe sahip olabilirsiniz.

Hayat -Amacı Sistemi bir insanın doğum tarihini kullanarak üç ya da dört sayıdan ( sıfırdan dokuz kadar tam sayıların üç ya da dört tanesinden) oluşan doğum sayısını belirler.; sonra bu doğum sayısını o kişinin hayat amacı hakkında anlamlı bilgiye dönüştürür. Doğum sayısının açığa çıkarttığı o bilgiyle o sayı ile ilişkili sipritüel yasaların uygulanışı hayatları değiştirebilir.

1- Doğum tarihinizi mutlaka tam ve doğru olarak bilmelisiniz.

Örneğin: 22 şubat 1946.

2-Doğum tarihinizi sayı ile yazın. Önce günü sonra ayı sonra da yılı yazın: 22.2.1946

sayıları toplayın.

2+2+ 2+1+9+4+6=26

3- çıkan sayıyı tekrar toplayın: 2+6=8 (evrenin size verdiği sayı 8 olarak belirlenmiştir.)

4- eğer ilk toplamınız 203040 gibi sıfırla bitiyorsa o iki sayıyı da toplayarak son sayıyı bulun.

4+0=4 gibi.

doğum tarihine bağlı olarak tek sayıya düşüreceğiniz bir doğum sayısı elde edeceksiniz.

Örneğin:21/3 27/9 30/3 32/5

28/10 29/11 38/11 48/12

HER ANA SAYININ ENERJİLERİ VE SORUNLARI

1- Yaratıcılık ve güven

2- İşbirliği ve denge

3- İfade ve duyarlılık

4- İstikrar ve süreç

5- Özgürlük ve disiplin

6- Vizyon ve kabul

7- İtimat ve açıklık

8- Bolluk ve güç

9- Bütünlük ve bilgelik

0- İçsel yetenekler

1' den 9'a kadar elde ettiğiniz sayılardan biri sizin hangi yaşam enerjisine sahip olduğunuzu gösterecektir. Örnekte ki 26/8 enerjisine sahip olanlar bu dünyaya 8'in temsil ettiği bolluk ve güç6'nın temsil ettiği Vizyon ve kabul 2'nin temsil ettiği işbirliği ve denge için gelmişlerdir.

Hayatımızın amacını öğrendikten sonra uymamız gereken evrenin sipritüel yasaları vardır ki bu yasaları öğrenerek ve onları kullanarak amacımızı gerçekleştirme yolunda daha emin adımlar atabiliriz.

HAYAT ENERJİLERİNİZ İSE ŞÖYLE SIRALANIYOR:

(1) ENERJİSİ İLE DOĞDUYSANIZ.

-YARATICILIK VE GÜVEN'i temsil ediyor Yaratıcı ve sanatçıları oluşturuyorsunuz.

Hayat amacı 1 olanlar dünyaya pozitif yaratıcı enerji sunmak için burada bulunmaktadırlar.bu amacı gerçekleştirebilmeleri için riskler almalı az seçilen yolu seçmeye cüret etmeleri ve güven duygularını geliştirmeleri gerekir.

Başarılı olabilmek için yükse yaratıcılık ve güven sergilemiş bir kişiyi düşünün ve onu imgeleyerek gözünüzde canlandırın bir yaratıcılık dinamosu oluşturarak niteliklerinizi geliştirin.

(2)ENERJİSİ İLE DOĞDUYSANIZ

İŞ BİRLİĞİ VE DENGE Yİ TEMSİL EDİYOR en iyi diplomatları oluşturuyorsunuz.

ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin