A
Absent Healing ( Uzaktan İyileştirme ) İyileştiricinin, iyileştirilecek kişi ile direk temasta bulunmadan iyileştirme eylemini gerçekleştirmesi durumu.
Absent Sitter ( Uzaktan Oturum) Okuması yapılan kişinin oturumda bulunmaması durumu. Vekil oturumu.
Acupuncture ( Akapunktur) Beden üzerinde belirli lokasyonlara iğne batırılarak uygulanan geleneksel Çin medikal uygulaması.
Agent ( Aracı) (a) Diğer bir deneğe, telepati veya benzer yolla bilgi iletmeye çalışan kişi. (b) Psikokinesis deneyinde, denek olan şey, kimse. ( Psikokinesis : zihnin doğrudan doğruya maddeyi etkileme gücü ) Poltergeist aktivitelerinin odağı olan şey.
Akashic Records ( Akaşik Kayıtlar) Bazı mistik doktorinlerin inanışına gore, zamanın başlangıcından itibaren tecrübe edilen tüm hatıraların- olayların , kalıcı bir şekilde ruhsal öze kaydedilmesi, depolanması.
Alien Abduction Experience ( Yabancılar tarafından kaçırılma tecrübesi) Rapor edilmiş ,yabancı yaratıklar tarafından ( çoğunlukla uzaylılar tarafından uzay gemilerine kaçırılan vakkalar) kaçırılma tecrübesidir. Kaçırılan kişi çoğunlukla zaman kaybı ( zaman atlaması ) ve hafıza kaybı gibi rahatsızlıklara mağruz kalmıştır. Hipnoz ve geriye dönme sanslarıyla hafıza onarıldığında, çoğunlukla, kaçırılan kişinin kaçıran yabancılar tarafından cerrahi mudahele gördüğü rapor edilmiştir.
Alpha Rhythm ( Alfa Ritmi ) Zihin dinlenmesine ( gevşemişliğine ) bağlı olarak beyin içindeki elektriksel aktivitedir. ( saniyede ortalama 10 dönüş )
Altered State of Consciousness (ASC) ( Şuur – Bilincin Değişik Durumu ) Uyur veya uyanıklık durumunun “normal” den farklı bir durumda olmasını belirten terim ( anormal şuur durumu ) . ASC aynı zamanda hipnoz, trans, kendinden geçme ( ekstaz), uyuşma , meditatif ( dalgınlık) gibi tecrübeleri de içerir. ASC’nin mutlaka paranormal vasıflar taşıması gerekli değildir.
Ancestor Worship ( Ata (Cet) Tapınma ) Ölmüş Ataları yükseltmeyi ( ululama ) içeren dinsel pratik, uygulama.
Angels ( Melekler ) İhtiyaç içindeki insanlara yardım eden, yardımsever ruhani varlıklar.
Animal Magnetism ( Hayvan Manyetizması ) İyileştirme için, bir kişiden diğer bir kişiye nakledilebildiği varsayılan güç veya likid ‘i tanımlamak için F.A. Mesmer tarafından bulunmuş bir terim.
Animal Mutilation ( Hayvan Mutilasyonu , değişimi, yağması) Herhangibir, yırtıcı hayvan, kaza veya hastalık izi olmayıp, normal bir açıklaması olmayan garip yara izlerine sahip hayvan( genellikle ineklerde ) cesetlerinin bulunması olayı. Kesikler ve yaraların çoğunlukla cerrahi mudahele amacıyla açıldığı anlaşılır. Tipik cesetlerde kanın tamamı çekilmiştir. Bazı vücut parçaları da kayıptır.
Animal Psi ( Hayvan Psi ) Hayvanlar tarafındna sergilenen paranormal yetenekler. Ayrıca Anpsi olarak da bilinir.
Animism ( Animizm) Bütün varlıkların ve evrenin bir ruh taşıdığına inanan doktorin. Varlıkların bedenlerinden ayrı orarak ruh taşıdıklarına dair inanış. Ruh varlığına inanış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parapsikoloji
Não FicçãoParapsikoloji yeteneği yani diğer anlamıyla "psişik güçler" her insanda doğarken mevcuttur.Ancak çeşitli sebeplerle çakraların kapatılması,bizde mevcut olan bu mucize yetenekleri kullanmamızı engeller.Tek yapmak gereken çakra açmaktır.İnternette,kit...