2852 kelimelik bölüm işte karşınızda! Bir yorum almıştım; birisi Kelly madem bu kadar güçlü neden gücünü fazla göstermiyor. Bölümün sonunda gücü tam anlamıyla yavaş yavaş patlak veriyor. Umarım ilerleyen bölümler de size daha aksiyonlu ve heyecanlı anlar yaşatabilirim. İyi okumalar! Oy ve yorumları unutmayalım lütfen!
@KardelenSmeyyeSevdar @deniz16i @muzicekurt20 @turgutyucelesen
@Queenslovee aysezulalozen @L_007_P @tuana-cap @aynur_m-va
@kayipadres @ayse_gul12 @ylmzhkn @yinebenim @alone_dreamer
Şimdilik aklıma sadece bu isimler geldi. Hikayeme destek olduğunuz için hepinize teşekkür ederim! İyi okumalar.
Yere oturup soluklanmaya çalışırken İvan ayağa kalkmış, Alex'in düştüğü yere ilerlemişti. Birkaç dakika sonra ise Alex'i kollarının altından tutup, yerde sürükleyerek geri gelmişti. Alex'i önüme atınca ''Bu arkadaşın mı seni bu hale getirdi?'' dediğinde başımı sallamakla yetinmiştim.
İvan kendi arabasına ilerlerken bir yandan da ''Hala ayakta durduğun için şanslısın. Bir ayı kadar ağır bu çocuk.'' diyerek geri yaklaştığında elinde dağa tırmanmak için kullandıkları halatlardan birisini görmüştüm.
Halatı hızlı hareketlerle Alex'in etrafına dolarken bir yandan da ''Ne olduğunu anlatmak ister misin?'' demişti. Omuz silkerek Delirmişti! Elinde ki pala ile bana saldırdı. Sebebi ise benim hala onu AlanWolf'a götüreceğimi düşünmesi.'' dediğimde İvan bana bakıp ''Bunu neden düşünüyordu?'' demişti.
İsabella'nın sargıyla sardığı bileklerimi ovalayarak ''Çünkü sen beni bulduğunda zaten yakalanmıştım. Ve bana yerleştirdikleri çipler ile onların kontrolündeydim. Bana uyguladıkları hipnozdan bahsetmiyorum bile.'' dediğimde İsabella şaşkınlıkla ''Seni hipnoz mu uyguladı?'' demişti.
Başımı sallayarak ''asıl konuyu kaçırmıyor musunuz?'' dediğimde ikisi de suratıma anlamaz bir ifadeyle bakıyordu. Tam konuşacakken Near şaşkınlıkla ''Alex'in etkisi altına girmedi.'' demişti. İşte benim Near'ım!
İsabella daha yeni fark etmiş gibi ''Haklısın!'' dediğinde İvan'ın elinden aldığım kumaşı yırtarak bir parçasını Alex'in gözüne sıkıca bağladıktan sonra diğer parçayı ağzına bağlarken ''AlanWolf bana, benim oluş sebebimin, beni istemesiymiş. Annem beni vermeyince o da diğer üçünü alıp deneyler uygulamış. Ama asıl detay şu; ben zaten doğduğum andan beri deneyin içindeymişim. Ve bunun yan etkisi olarak beynimin tamamını kullanabiliyormuşum. Bu doğru mu?'' diyerek İsabella'ya döndüm. Anlaşılan İsabella'nın bundan haberi vardı.
''İsabella?'' dediğimde İvan araya girerek ''İsabella bunları duyduğunu ama gerçekliğinden emin olamadığını söylemişti bana.'' dediğinde İsabella da telaşla ''Emin olmadığım için sana da söylemedim. Demek bu yüzden Alex'in gücünden etkilenmedin.'' dediğinde anlamadan ona bakıyordum. ''Ne yüzünden?'' dediğimde İsabella ellerini sanki görünmez bir küre tutuyormuş gibi uzattı ve ''Beynin sana uygulanan güçleri algılayıp sanırım bloke ediyor. Ve sen de bu sayede Alex'in sana komut verdiğinde itiraz edebildin.'' dediğinde şaşkınlıkla bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.A.O.S. Projesi: İsyan Ateşi
Science FictionK.A.O.S PROJESI'NİN 2.KİTABIDIR. Bilimkurgu'da #7 ♥⭐♥⭐♥⭐♥ Bu ölüm kalım savaşı başladığında herkes korkuyor, ne yapacaklarını bilmiyorladı. Sadece yaşamayı istiyorlardı. Bunu onlara, Tüm taşıyıcılara veren Irus ve kendi grubu onların güvendiği tek...