2

572 26 2
                                    

Mijn ouders zijn vannacht pas laat thuisgekomen. Ik heb weer eten gekookt voor mij en Fee, en heb haar op bed gelegd. Daarna heb ik mijn huiswerk zo goed en zo kwaad ala het kon gemaakt, en ben daarna direct mijn bed ingedoken. Ik was te moe om nog wat te doen.

Nu zit ik aan mijn ontbijt, en ik ga zo Fee wakker maken. Als Fee aan haar ontbijt is geef ik haar nog een kus en stap op mijn fiets. Dan race ik naar school.

School was in één woord: hectisch! Net op tijd, mensen in de pauze waren weer ronduit kut, en zelfs de leraren pestten me weer.

Ik zit nu op de fiets naar huis en heb mijn oortjes weer in. Ik zing hard mee, het geeft me niets meer dat mensen mijn horen, want vannacht... vanaf vannacht hoef ik nooit meer iets te voelen. Ja, echt. Ik, Marit, ga zelfmoord plegen.

Liam's P.O.V (surprise)
Ik doe het raampje omlaag. "Jongens! Jongens! Whahhaa dat is, dat is ons liedje!" Ik kijk Niall raar aan. Is hij dronken ofzo?

Dan wijst hij naar buiten en we kijken allemaal. "Kun je wat zachter gaan rijden?" Vraagt Louis aan Harry. Harry remt wat af en dan zie ik het meisje. Ik slik en krijg een brok in mijn keel. H-hoe? "Is er wat Liam? Je kijkt zo... down," vraagt Harry die in het achteruitkijkspiegeltje kijkt. Harry rijdt, Louis zit in de bijrijdersstoel, ik zit rechts en Niall zit links van mij.

Zayn zit in het midden en staart maar wat naar het meisje.

Ik slik weer en schud mijn hoofd. "Sjih, ze kan nog zingen ook!" Zayn is onder de indruk ofzo, dat is hij niet snel van mensen. In een stripverhaal zou je letterlijk hartjesogen zien. We worden de hele tijd al ingehaald, toeterende auto's zorgen er niet voor dat we harder gaan.

Harry mompelt wat en dan trapt hij ineens vol op de rem. Hij vloekt binnensmonds, hij had bijna iemand aangereden. "Jezus Harry!" Zayn.

Niemand focust zich echt meer op het meisje. Ik wil het raampje dichtdoen en dan...

Discovered By One Direction (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu