Emma's P.O.V
"Als in?" "Leuk leuk, Emma."Ik slik. In de korte tijd dat ik Zayn weer ken heb ik sterke gevoelens voor hem ontwikkeld.
Maar mij? Waarom zou hij mij boven iedereen zetten? Hij kan ieder meisje krijgen die hij wilt, dus waarom ik?
Liam kijkt me diep in mijn ogen aan en kijkt me vragend aan. "Ik, ehm," stotter ik. Ik kijk verlegen weg.
Liam werpt een blik achter zijn schouder en knikt. Wat doet híj dan?
"Hmm?" Hij kijkt me doordringend aan. Ik kijk weer weg. "Ik, ehm," ik haal mijn hand door mijn haren, iets wat ik van de jongens heb overgenomen.
"Ik vind hem ook leuk," fluister ik. "JAAAAAA!" Liam gilt door de kamer.
Dan hoor ik het geluid van een...
Partypopper?!
"WOEEEEEEE" gilt Louis die de kamer in rent met een nu gebruikte partypopper.
Dan stormt opeens iedereen binnen. Harry, Niall, Luke, Ashton, Calum en Michael.
Iedereen behalve Zayn.
Ik kijk verwachtingsvol naar de deur maar er komt niemand.
"Ik ga even naar de wc," zegt Ashton plots. "Ja ik ook," zegt Luke. "Ik ga even wat eten guys," zegt Niall. "Ja wortels!" roept Louis. "En ik een banaan," zegt Harry. "Ik ga even naar de ehh, ehh, de receptie vragen naar je, ehh, ouders," zegt Liam. "Ja, ehhh, wij moeten ook nog wat doen hé, Michael?" vraagt Calum terwijl hij Michael in zijn zij pookt. "Oh ehh, ja, natuurlijk," zegt Michael en ze verlaten als laatste de kamer.
Nu ben ik helemaal alleen gelaten. Alweer.
Ik sla mijn ogen neer en laat me zakken tegen de rugleuning van het bed. Ik begin te snikken. Ik trek mijn knieën op en verberg mijn hoofd erin.
Dan wordt er op de deur geklopt. Ik kijk op en zie een hoofd om het hoekje gluren.
"Zayn?"
Hij gaat naast me op bed zitten. "Emma, ik-"
Ik kan me niet bedwingen en ik druk mijn lippen op die van Zayn.
Hij zoent meteen terug. Ik trek langzaam terug en onze voorhoofden rusten tegen elkaar aan. "Ik denk dat ik verliefd ben op Zayn Javadd Malik," fluister ik tegen zijn lippen aan.
"Emma, zou je mijn meisje willen zijn?"
"Ja Zayn, alsjeblieft, heel graag," zeg ik en ik geef hem een knuffel.
Ik hoor vaag gepraat vanaf de gang en ik kijk naar de deur met zo'n blik van 'meen je die nou echt?'
Ik sta op van het bed en loop naar de deur toe. Ik trek de deur met een ruk open en een Harry en Niall vallen naar binnen. Michael en Calum struikelen over Harry en Niall heen en al snel ligt iedereen behalve Liam, Louis en Luke op de grond.
Liouke.
Heeeyyyy hallooooooooooooo.
Ik heb idd even een soort van pauze genomen op WattPad, ik weet het.
Ik ben wel bezig geweest met andere boeken die nog (NOG) niet online staan.
BUT I'M BACK BITCHES!
Ik heb even jullie hulp nodig.
Wat moet er volgens jullie gebeuren in de volgende hoofdstukken?
En, ik heb nog rollen beschikbaar.
Ik heb geen specifieke, dus beslis zelf maar wat je wil zijn.Voornaam en achternaam:
Leeftijd:
Wat ben je, en van wie:
Uiterlijk:
Karaktereigenschappen:
Hobby's:
Bang voor:
Heeft een hekel aan:
Kan het beste opschieten met:
Kan het slechtst opschieten met:
Beroep/schoolniveau:
Getrouwd/verloofd/verkering/single:
JE LEEST
Discovered By One Direction (NL)
Fanfic(GESTOPT) Marit is 15 en woont in Nederland. Ze zingt graag, en kan dit ook erg goed. Ze doet dit ook op de fiets, en dit heeft er deels voor gezorgd dat haar leven voorgoed veranderde...