Emma's P.O.V
"Emma?!"Ze kijkt even naar Niall die nog op de grond ligt te kronkelen.
Ik kijk haar moeilijk aan. "Emma?" Vraagt ze nogmaals.
Ik pijnig mijn hersenen van het denken, maar ik kan haar niet plaatsen.
"Je beste vriendin van vroeger?"
Dan herinner ik het me weer. Gewoon, plots.
"Aïscha!" Gil ik.
Aïscha was, nou ja, is, mijn beste vriendin van vroeger. Toen ik nog thuis woonde bij Liam.
Ik heb met haar zoveel meegemaakt, een hechte vriendschap had zich onwikkeld.
Ze stormt op me af en ik kan me niet los wurmen uit haar strakke greep.
"Je. Wurgt. Me," kan ik nog uitbrengen.
"Oh sorry," ze laat me meteen los.
De jongens druipen af en gaan naar huis, allemaal, behalve Zayn en Liam.
Liam is mijn broer, wie had dat ooit kunnen denken?
Ik en Aïscha zitten in een heel gesprek over jongens verwikkeld als er opeens een dokter binnenkomt.
Aïscha was naar Nederland gevlogen, op vakantie voor een weekje. Gewoon heel random dus, wat toevallig!
"Marit moet rust hebben," zegt de dokter.
Aïscha kijkt ons één voor één raar aan.
"Oh ja, mijn echte naam is Emma, maar op mijn paspoort staat Marit, het is een ingewikkeld verhaal," zeg ik.
De dokter knikt en gebaart dan dat ze allen de kamer uit moeten.
"Mag mijn broer Liam blijven?" Vraag ik gauw. Zayn trekt een pijnlijk gezicht, dus ik kijk hem niet-begrijpend aan.
"Tuurlijk mag je broer blijven!" De dokter verdwijnt met Zayn en Aïscha uit de kamer en even later komt hij alleen terug met een extra bed.
"Zag jij Zayn ook zo raar kijken?" "Hmm?" "Dat Zayn zo keek alsof het hem raakte dat jij mijn broer bent, of dat ik vroeg of alleen jij bleef," zeg ik nadenkend. Liam lacht even. "Liam?" "Emma?" "Wat als Zayn me niet mag?" vraag ik hem bang. Liam lacht alweer. "Lach je me nou uit?" "Uhuh!" Ik kijk hem beledigd aan.
"Zayn vind je leuk"
JE LEEST
Discovered By One Direction (NL)
Fanfiction(GESTOPT) Marit is 15 en woont in Nederland. Ze zingt graag, en kan dit ook erg goed. Ze doet dit ook op de fiets, en dit heeft er deels voor gezorgd dat haar leven voorgoed veranderde...