3

540 22 4
                                    

Marit's P.O.V
Ik zing hard mee met het liedje 'Where Do Broken Hearts Go'. Ik heb mijn geluid zo hard gezet dat ik niets hoor behalve de muziek. Oeps?

Ik fiets lekker door, want het is koud en heb geen jas, en dan opeens hoor ik een klap, voel ik een stekende pijn en dan... zwart.

Liam's P.O.V
Opeens hoor ik een klap, en voel ik dat we iets hebben geraakt. "Fuck!" schreeuwt Harry.

Ik spring uit de auto en ren naar het slachtoffer. Het is inderdaad dat ene meisje... Ik hurk bij haar neer. Oh nee wat moet ik doen? "Iemand help dan toch!" Huilend schreeuw ik, in het rond kijkend, hopend dat iemand mij hoort.

Ik kijk weer naar haar. Een straatje bloed sijpelt langs haar hoofd. En dan steeds meer. Haar hartslag is extreem onregelmatig. "LIAM!" Zayn is ook uit de auto gesprongen.

Het is al winter en extreem koud. Ik laat het meisje rechtop zitten, haar rug ondersteunend door mijn been. Ik pak mijn sjaal en bind die om haar hoofd om het bloeden te stoppen. Zayn trekt zijn jas uit en slaat die om het meisje heen. Ik ga naast het meisje zitten, Zayn doet hetzelfde. Zayn probeert haar de jas aan te doen, en ik ondersteun huilend het meisje.

Dan horen we sirenes. Ik kijk vragend naar Louis. Louis knikt. Hij heeft dus de ambulamce gebeld. De ambulancebroeders leggen haar op het brancard. "Er mag één iemand mee," zegt één van de ambulancebroeders. Ik en Zayn kijken elkaar aan. "Ga jij maar man, wij komen er wel achteraan," zegt Zayn. Ik glimlach zwakjes en spring de ambulance in.

Marit's P.O.V
Ik voel wat warms langs mijn hoofd lopen en voel dat er tegen de wond aan wordt gedrukt. Verder hoor ik vaag gepraat wat steeds zwakkee wordt. Ik krijg het iets warmer, en dan zit ik rechtop. Ik probeer mijn ogen te openen maar het gaat niet. Dan voel ik mijn lichaam slapper en slapper worden en val ik weg. Ik val en blijf vallen. Het is overal zwart.

Niall's P.O.V
Ik zit nu in de wachtkamer. Elke keer als er een dokter voorbij loopt kijken we op, maar ze lopen allemaal door. Harry, Liam en Zayn hebben het er het moeilijkst mee. Harry denkt dat het zijn schuld is, maar dat valt opzich wel mee. Ik heb nog haar mobiel met oortjes van de grond gepakt.

Liam's P.O.V
Dan komt er nog een dokter aangelopen. "Familie en vrienden van Marit van Hoven?" We knikken langzaam. Shit, helemaal vergeten om haar, nou ja.... ach man laat het toch, ouders te bellen.

Louis' P.O.V
"Ik heb goed en slecht nieuws," zegt hij. We kijken hem allemaal vragend aan. "Het goede nieuws is, dat ze leeft." Zayn en Liam slaken een zucht van verlichting. Maar dat goede gevoel verdwijnt meteen zodra de dokter het slechte nieuws vertelt.
"Ze ligt in coma, ze heeft 35% overlevingskans."

Harry's P.O.V
"Het is allemaal mijn schuld, als ik nou met mijn stomme kop was gestopt zaten wij nu niet hier, en lag zij daar niet te vechten voor haar leven!" Ik haat mezelf echt op dit moment. Louis leg een hand op mijn schouder, maar ik schud hem ruw weg. We zitten nu met z'n allen in haar kamer, naast haar bed. We hebben nog geen contact op kunnen nemen met haar ouders omdat haar mobiel vergrendeld is.

Marit's P.O.V
Ik val nu ondertussen al uren. Het is overal zwart, en ik kan niks doen behalve vallen. Dan zie ik opeens een lichtpuntje. Ik probeer met alle macht naar het lichtpuntje te komen maar dan word ik weggezogen, weer het donkere gat in.

Zayn's P.O.V
Ze ligt nu al dagen in coma, en ik zit alleen naast haar bed. Dan zie ik opeens haar hartslag onregelmatig worden, is dit goed en word ze wakker, of is dit slecht en gaat ze dood? Ik druk op een knopje en een dokter komt aangesneld. Hij ziet het en doet wat dingen waarvan ik geen idee heb wat hij doet. Ik zie haar oogleden bewegen, maar dan draaien haar ogen weer weg. Dan stapt de dokter achteruit. "Als ze nu wakker zou worden zou het niet goed gaan," zegt hij schuldig. Dan loopt hij de deur weer uit.

Discovered By One Direction (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu