11

385 20 2
                                    

HET LANGVERWACHTE (korte) HOOFDSTUK

Emma's P.O.V

Het is ondertussen al een paar weken verder. Het is negen uur in de ochtend, ik kon niet meer slapen. Ik zit op de bank. Ik ben helemaal genezen, en mijn relatie met Zayn en Liam wordt alsmaar beter. Ik kan ook goed met de andere jongens opschieten.

Dan hoor ik de voordeur langzaam en zachtjes opengaan. Mijn blik schiet naar de deur die van de hal naar de woonkamer gaat. De voordeur gaat weer dicht. Ik word een beetje gespannen. Dan gaat de tussendeur open en ik kijk de 'inbreker' bezorgd aan.

"Louis?!"

Hij kijkt me betrapt aan.

"Waar was je de hele nacht?!"

"Euhhh, nou ik euhh, kijk, ik-"

"Louis!" Ik kijk hem doordringend aan. Hij zucht en kijkt naar de grond.

"Oké ik heb dus iemand ontmoet, die iemand vond ik wel leuk en ja, ik was dronken en toen werd ik vanochtend wakker naast die persoon..."

"Je hebt toch niet, euhh-"

"Nee nee, we hebben niks gedaan! Ze was ook heel aardig enzo.. Ze heeft mij van mijn kater afgeholpen, en-"

"Louis!" Liam komt naar beneden gerent. "Waar was je?! We hebben je tig keer gebeld!" Louis kijkt op zijn mobiel. 352 berichten en 78 gemiste oproepen. "Euhh, oeps?"

"Hi! Lou!" Harry komt naar beneden gerent en vliegt Louis om zijn nek. "Waar was je man, ik dacht dat je iets overkomen was," fluistert Harry met traanogen.

Nee, ze hebben geen relatie, al zou je dat soms wel denken...

"Jongens moet dat nou echt zo vroeg, ik... LOUIS!" Niall komt de trap afgestormt.

"Waar was je man?!" Niall's ogen worden wat waterig en hij geeft Louis een iets te strakke knuffel.

Ik kreeg ook tranen in mijn ogen, mensen huilen = ik huil.

Ik besloot om terug naar boven te gaan. Ik deed langzaam de kamerdeur van Zayn open, en kroop bij hem in bed.

"Louis, oprotten!"

Ik giechelde kort. Hij opende zijn ogen en keek in mijn ogen. "Emma," zei hij zachtjes. Damn, sexy ochtendstem. "Hmm, Louis is terug," fluisterde ik. Zayn schoot meteen rechtop. "Echt?!" Ik grinnikte. "Jup!"


Oké ik heb dus echt nog 100000000 andere boeken die ik wil uploaden, doen of niet doen?

Discovered By One Direction (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu