Marit's P.O.V
Ik val nu nog meer uren totdat ik opeens neerplof op iets zachts. Het is een zachtroze wolk. Ben ik dood? Is dit de hemel?"Hallo daar," ik kijk op en zie een jonge slanke vrouw met sluik blond haar tot haar onderrug. "Ik heet Hanna, en ja, ik ben een engel." "Waar ben ik?" Ik kijk om me heen en zie alleen maar die babyroze wolken. "Je bent in het tussendeel tussen het leven en de dood," antwoordt ze rustig. "Je kunt hier kiezen tussen het leven of de dood, maar eerst wil ik dat je even kijkt naar de situatie op de aarde,"
Ik knik en volg haar. Opeens staat er een kamertje. Ik mag een koptelefoon opzetten, en dan kijk ik naar het beeldscherm voor me. Ik zie mezelf daar liggen en ik schrik. Een lijkbleek meisje, met verband overal, en draadjes, heel veel draadjes! Ook hoor ik allemaal piepjes van apparaten daar.
Als ik wat verder kijk zie ik 4 jongens zitten, en ik lijk ze te herkennen. Oh ja, het zijn die Liam, Harry, Zayn en Louis.
Liam heeft mijn hand vast en bij hem en Zayn rolt er een traan over hun wang, Louis is druk aan het bellen, waarschijnlik probeert hij mijn ouders te bereiken, en Harry kijkt schuldig naar mij. Dan komt Niall binnenlopen met, natuurlijk eten.
Ik grinnik even, maar daarna dringt het tot me door. One Direction zit in mijn kamer!
"Ik moet terug naar de aarde!" roep ik uit en Hanna glimlacht. "Dan moet je trainen om terug te gaan, als je faalt ga je alsnog naar de hemel, want je hebt een goed leven geleid." Ik knik. "Oh ja, één dag hier is is één week op aarde."
"Dus ik ben al té lang weg, wanneer kan ik beginnen?" Ze grinnikt. "Vandaag."
Ik ben nu al 2 weken aan het trainen. Nu moet ik toch echt de proef ondergaan. Het is, net zoals altijd in die fanfictie verhalen, veel zwemmen. Dus dat doe ik, ik neem een grote hap adem en duik. Ik ben niet meteen nat, wat raar is, maar ik word wel steeds natter. Net zodra ik denk dat ik het niet ga overleven, spoel ik ergens aan. Een soort van projectie verschijnt voor mijn neus. Ik moet ergens een keuze uit maken. Maar dit wist ik niet?! Ik kan kiezen uit:
● Doof zijn voor altijd
● Blind zijn voor altijd
● Nooit meer kunnen praten
● Alles vergeten, en alleen heftige herinneringen kunnen ophalen.
● Jong stervenIk denk even na, maar hoelanger ik nadenk hoelanger ik in coma blijf. Ik klik op de vierde optie, en dan zie ik weer zwart. Wat?! Heb ik gefaald en ga ik alsnog dood?! Ik zwem, ja ik moet zwemmen in lucht, naar het lichtpuntje, en voel iets. Ik knijp erin, en even later voel ik weer iets, en ik knijp er opnieuw in. Ik probeer uit alle macht mijn ogen te openen, maar het lukt niet.
Dan, even later, probeer ik het weer. Ik slaap denk ik. Dan gaan mijn ogen langzaam open, en ze schieten snel dicht door het felle licht boven mij. Dan probeer ik mijn ogen weer te openen, en ik laat ze even wennen aan het licht. Dan zie ik 5 jongens in de kamer.
JE LEEST
Discovered By One Direction (NL)
Fanfiction(GESTOPT) Marit is 15 en woont in Nederland. Ze zingt graag, en kan dit ook erg goed. Ze doet dit ook op de fiets, en dit heeft er deels voor gezorgd dat haar leven voorgoed veranderde...