Ayo Gurls!
Meggyüttem egy újabb résszel.😱🙆💪💞
Igaz nem jöttem volna ilyen hamar, de megfenyegettek,
így muszáj volt😂😂😂❤ khm😒😄
Ez olyan tipikus "Nem halad előre semmit" rész
szóval csak élvezzétek a túlcsorduló romantikát❤❤😏🙌
Remélem nem okoztam senkinek sem csalódást,
de azért jó olvasást😘💞💞xXSunnyXx
U.i.: Ti tudtátok, hogy van gödröcskéje? ⬆⬆
Milyen cuki már!!! 😍😍😍😍😍😍Mivel nem akartam szegényemet egyedül hagyni, ezért akármennyire is esett jól a melegvíz, én amilyen gyorsan csak tudtam kimásztam a kádból.
Ha közeledett az ősz én, fázós típus lévén szinte eszkimónak öltöztem be mindig, mind kint mind bent.
Aznap egy vastag leggingset és egy túlméretezett hosszúujjút vettem magamra, mikor már szárazra töröltem málna illatú testemet. Kedvenc tusfürdőm volt és már kis korom óta azt használtam. Imádtam az illatát és azt, hogy még fürdés után is érezhető rajtam.Minek kell parfüm, ha van DM-es tusfürdőd?
Párszor beletúrtam enyhén még nedves hajamba, majd egy egyszerű kontyba fontam az egész loboncot és már ki is léphettem a párás fürdőszobából. Enyhe borzongás futott át gerincemen, mikor a házban terjengő hideg megcsapott. Rá kellett jönnöm, hogy elfelejtettem becsukni az ablakokat szellőztetés után, így még azért is futhattam egy teljes kört a házban, nehogy még meg is fázzon Hoseok (megint) a sérülései mellett.
Kicsit kifáradva értem el végre eredeti célállomásomat, mely a nappali volt, majd mint egy félhalott huppantam le a kanapé egyik részére.
-Csak nem elfáradtunk kismajom. -hallottam meg magam mögött Hobi szórakozott hangját, mire lecsukva a szemeimet mosolyodtam el. Észre sem vettem addig mennyire hiányzott, pedig egy házban voltunk.
Lehet ilyen bolond a szerelem. Még a hangja is hiányzik annak, kivel osztozol rajta.-Picit, te nagymaci. -vigyorogtam rá, míg ő felült, s óvatosan az ölébe ültetett, úgy hogy se a térdei, se a kezei ne fájjanak.
-Mi ez a becenév? -kérdezte mosolyogva, miközben az állát a vállamon támasztotta meg.
-Te kezdted, szóval nem áll jogodban panaszkodni. -fordultam előre és néztem a képernyőt gondolkozva.
-Igen is értettem. -mondta, majd nyomott egy lágy puszit a nyakamra, aminek hatására szinte azonnal el is döntöttem a fejem, hogy több bőrfelülethez érjen hozzá.
-Te Hobi. Nem kéne egy filmet választanom? -kérdeztem tőle elmerengve, mire abbahagyta a puszilgatást.
-Hát válassz. -mondta somolyogva, mire én sóhajtottam.
-De messze van és olyan kényelmes itt. -nyafogtam enyhén toporzékolós hangnemet felvéve. Felnevetve ölelt át szorosabban, majd nyomott egy nagyobb puszit az arcomra.
-Akkor meg csak kapcsolgassunk a csatornák közt. -mondta, mire bólintottam egyet helyeslően, hisz valóban úgy lesz a legjobb. Túúúl kényelmes az a póz.
-Haj, Jagi. -tűrt el egy tincset az arcomból, majd ellazította izmait és hátradőlt a támlára, így szinte teljesen belécuppantam. Mosolyognom kellett a becenevemen, mely mindennél többet jelentett nekem, de igyekeztem elnyomni, nehogy fényezzem az egoját. Végül rákérdeztem nála és kiderült, hogy mikor először mondta nekem azt, hogy Jagi, akkor tényleg azt jelentette, hogy a barátnőjének tekint. Mondanom sem kell, hogy mennyire boldog voltam.
ESTÁS LEYENDO
Be my Jagiya - J-Hope ff. [~Befejezett]
Fanfic"....azt akartam, hogy tudd, a kemény maszkom mögött én bírlak téged, vagyis kedvellek EunMi." Mi lesz akkor, ha Jung Hoseok és Lee EunMi útjai kereszteződnek? A választ megtalálhatod ebben a könyvben. Jó olvasást 😊 Rankings: #164 #97 2017...