Au trecut trei ani de la moartea lui Tao si a lui Rose . Trei ani in care eu am avut grija de cei trei copii ai lor , gemenii Tae Hyun si Jae Hwa si micuta Yun . Desi abia terminasera liceul Tae Hyun si Jae Hwa au reusit sa conduca destul de bine afacerile familiei ,iar Yun e in ultimul an de liceu . Eu si So Young suntem fericiti alaturi de fiul nostru , Dong Min . Chiar daca nu sunt eu tatal lui il consider ca fiind al meu . Am reusit sa prosper in afacerile mele , iar acum conduc una din cele mai bune firme de constructie din Coreea de Sud .
Ca de obicei ma intorc devreme acasa ca sa pot petrece mai mult timp cu cei patru copii , dar si cu scumpa mea sotie . Cand ajung acasa gasesc in hol mai multe cutii impachetate . Ma intreb ce se petrece asa ca o strig pe So Young insa apare Jae Hwa .
-Ce sunt cu cutiile astea ? o intreb eu .
-Pai unchiule ...am hotarat sa ma mut !
-De ce ? intreb eu chiar uimit de decizia ei .
-Pai unchiule am deja 21 de ani si cred ca trebuie sa imi iau viata in maini sa nu mai depind de ceilalti ! imi zice hotarata Jae Hwa .
-Dar poti locui si aici ! Pana acum ai facut ce ai vrut si aici !
-Imi pare rau unchiule ,dar am luat o hotarare !
-Iti respect decizia chiar daca nu sunt de acord !
-Dar pe Tae Hyun l-ai lasat sa plece !
-El nu a plecat , el doar sta la hotel ca sa poata avea grija de afacerea strabunicului vostru !
-Imi pare rau unchiule ,dar trebuie sa plec ! Va veni cineva maine dimineata sa ia cutiile !
-Dar de ce nu ramai si tu pana maine ?
-Nu pot ! Noapte buna unchiule ! imi zice si pleaca .
Fata asta e la fel de incapatinata ca Rose , ar fii fost bine sa nu fii mostenit incapatinarea si orgoliul ei ,dar ce sa faci trebuie sa semene cineva si cu ea . Dar de ce trebuie sa fie si amandoi incapatinati ? Bine ca Yun nu e asa , ea blanda , timida si inocenta insa isi doreste sa fie ca Jae Hwa puternica , orgolioasa si tupeista . Tae Hyun e cel mai rebel si nu stiu de unde a mostenit aroganta , presupun ca de la bunicul lui . Tae Hyun si Jae Hwa chiar daca incearca sa para puternici si stapani pe sine , cei doi sunt chiar sensibili . Acum ca nu mai sunt langa mine sper sa fie fericiti si sa nu faca greseli ca parintii lor si sa isi asculte inima mereu.
PERSPECTIVA LUI JAE HWA
Chiar imi pare rau ca plec de langa unchiul Aaron , dar e mai bine pentru toti ca noi sa plecam de acolo . So Young nici macar nu ne agreeaza , e atat de fustrata de faptul ca unchiul a iubit-o pe mama . E o idioata ! Bietul unchi cum a putut sa se insoare cu ea , nu am sa inteleg niciodata . Abia astept sa o iau si pe Yun de acolo , nu imi place ca am lasat-o singura .
Am ajuns la noul meu apartament sau mai bine zis vechiul apartament al mamei . Casa am vandut-o ,dar apartamentul nu am sa il vand niciodata ! Locul acesta e plin de amintiri ale parintilor nostrii . Povestea lor de iubire o stiu , o puneam pe mama sa imi povesteasca tot ce s-a intamplat intre ei . Inca ma gandesc cat de mult a iubit-o tata pe mama . Atat de mult incat el s-a oferit sa fie donatorul mamei , dar fara ca ea sa stie . Insa ea a aflat asta dupa ce s-au casatorit .
Uneori imi doresc sa am parte de o iubire sincera ca a lor , dar inima mea a fost de prea multe ori ranita incat sa cred ca mai exista cineva si pentru mine , cineva care sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt eu si nu pentru bani mei . Pff se pare ca am devenit o partida buna incat unchiul mereu primeste cereri in casatorie pentru mine , dar le refuza imediat si mereu imi spune sa ma casatoresc din iubire si nu din interes .
CITEȘTI
Unexpected ( partea a II a )
Teen FictionO frumoasa poveste de iubire s-a incheiat , dar viata merge inainte pentru cei trei copii : Jae Hwa , Tae Hyun si Yun care isi vor urma propiul drum . Povestea continua cu noi intamplari "neasteptate" doar in Unexpected II .