Şi nu glumesc când zic ca e un broscoi, el purta o mască pe față și semăna cu un broscoi. Era drăguț din partea lui că se juca cu acei copii, care l-a rândul lor purtau măști şi imitau diferite animale. El se apropie de noi.
-Juniel unde ai dispărut fără să îmi zici unde te duci ? o întreabă el.
-Îmi pare rău Oppa, dar am fost până afara, si atunci am văzut că a venit Unnie si...
-Nu o certa ea a fost cu mine ! zic eu .
-Mi-am facut griji pentru ea pentru ca nu stiam unde e ! imi raspunde el.
-Acum e aici ! zic eu .
-Oppa acum putem sa ne jucam ?
-Sigur , hai ceilalti te asteapta !
-Unnie vino si tu !
M-am alaturat si eu jocului .Am primit o masca , se pare ca eu sunt o pantera neagra .Alaturi de noi a venit si Suzy .Daca cineva ne-ar fi vazut ar fii crezut ca noi trei eram niste nebuni ,dar eu consider ca doar am dat in mintea copiilor . Dupa cateva jocuri majoritatea copiilor au obosit si au mers sa se odihneasca .Eu deasemenea dupa ce am discutat cu directoarea despre Suzy care in curand implinea 18 si trebuia sa plece de la orfelinat , am plecat de acolo . Asteptam in fata orfelinatului un taxi ,iar atunci vine si "printul " lui Juniel .
-Hey buna !
-Buna ! ...De ce porti inca masca ?
-Pentru ca imi place ! imi raspunde el .
-Ah ...umm nu am apucat sa facem cunostinta , eu sunt Jae Hwa , iar tu ?
-Sti Jae Hwa chiar sunt curios de ceva ...pot sa te intreb ?
-Intreaba .
-Tu de ce vii aici ? Adica dupa cate vad esti o persoana bogata si sigur ai avea altceva mai bun de facut , dar totusi vii aici ...de ce ?
-Pentru ca imi place ! zic zambindu-i .
-De asta ?
-Stiu ca tu crezi ca toti oameni bogati sunt oameni fara sentimente si carora nu le pasa de nimic , insa te inseli .Exista si oameni carora le pasa de exemplu acest orfelinat a fost construit de parinti mei si prietenii lor pentru acesti copii fara adapost , iar eu am datoria sa am grija de tot ce au realizat ei !
-Chiar nu ma asteptam sa fii o fata asa sensibila si draguta !
-Mda poti sa zici ca sunt asa , dar uni nu cred asta insa nu conteaza ! Acum spune-mi care e numele tau .
-Uite un taxi ! imi zice si opreste taxiul . Poti sa mergi tu prima eu il voi lua pe urmatorul !
-Multumesc ! Dar nu am aflat numele tau !
-Data viitoare !
-Si daca nu ne vom mai intalni ?
-Te asigur ca ne vom mai intalnii si cred ca asa te vei gandi mai mult la mine !
-Poftim ? intreb eu , dar el nu imi raspunde si imi inchide usa taxiului .
Acesta mi se pare foarte misterios , nici nu stiu cum arata si nici macar numele , si totusi el e sigur ca ne vom mai intalni , dar oare de ce ? cine poate fii ?
***
Am ajuns acasa unde m-am schimbat intr-o alta tinuta deoarece trebuia sa merg la cina la Nana .Ar fii trebuit sa merg ieri , dar a anulat din cauza fiului ei se pare ca acesta a avut o problema . Si pot spune ca ar trebui sa ii fiu recunoscatoare ca a amanat ca altfel atat Nana cat si el ar fii ascultat nemultumirile mele la adresa lui Jun. Tinuta mea e una lejera pentru mine , nu cred ca e important faptul cum arat la cina aceasta ca doar vreau ca fiul ei sa ma cunoasca asa cum sunt eu si nu ca pe o fata obsedata de moda si haine pentru ca eu nu sunt asa . Tinuta mea era una simpla formata dintr-un tricou alb si o fusta cu buzunare de culoare neagra , iar in picioare tenesi mei preferati care erau foarte comozi si se asortau perfect cu fusta . Parul l-am lasat lejer sa imi pice pe umeri , de machiat nu imi place si fac asta doar cand merg la birou sau la petreceri ca sa pastrez aparentele si de asemenea sa nu le dau subiect de barfa celor fara ocupatie . Dar acum nu era nevoie sa ma machiez pentru ca Nanei ii place sa ma vada asa cum sunt eu , cat se poate de naturala .
CITEȘTI
Unexpected ( partea a II a )
Teen FictionO frumoasa poveste de iubire s-a incheiat , dar viata merge inainte pentru cei trei copii : Jae Hwa , Tae Hyun si Yun care isi vor urma propiul drum . Povestea continua cu noi intamplari "neasteptate" doar in Unexpected II .