PERSPECTIVA LUI YUN
In sfarsit e vineri inca putin si e weekend . E o zi perfecta , mai putin faptul ca acum trebuie sa stau la ora de fizica , e o materie atat de plictisitoare chiar regret ca nu am chiulit alaturi de Cho Hee si Hyori . Inca putin si adorm pe banca , dar aud clopotelul salvator . Ies imediat din clasa si il caut pe Jae Hyo trebuia sa ii spun ca nu pot fii impreuna cu el . Chiar m-am gandit mult la ce mi-a spus Yuri si mi-am dat seama ca Shin e cel potrivit pentru mine . L-am gasit pe Jae Hyo si l-am luat deoparte ca sa pot vorbi in liniste cu el .
-Si despre ce vrei sa vorbim ? ma intreaba .
-Am venit sa iti spun ca nu vreau sa fiu intr-o relatie cu tine ! zic eu
-De ce ?
-Pentru ca il iubesc pe Shin !
-Si crezi ca el te iubeste pe tine ? ma intreaba destul de calm .
-Da ! Atunci daca nu m-ar iubi de ce ar fii impreuna cu mine ?
-Buna intreabare ! Atunci hai sa vedem care e raspunsul lui ! si ma ia de mana si ma trage in spatele scolii unde era un foisor . Nu inteleg de ce m-ar aduce intr-un asemenea loc . Ne apropiem de foisor , incep sa aud niste zgomote ciudate cu cat ne apropiem disting doi elevi ai scolii noastre care se pare ca erau prea excitati ca sa astepte pana sa ajunga la un hotel sau chiar acasa . Ne-am oprit in spatele lor . Baiatul era asezat pe banca , iar ea avea picioarele incolacite in jurul taliei lui . Nu puteam sa le vad chipul si nici nu imi pasa . Ma uit la Jae Hyo care era trist si nu stiu de ce , dar mai ales de ce m-a adus aici . Ma tinea strans de mana .
-Ce cautam noi aici ? il intreb mai mult in soapta sa nu auda aia , dar nu imi raspunde la intrebare .
-Hei Shin ! striga Jae Hyo ,iar eu automat imi intorc privirea catre cei doi si pot spune ca am simtit cum pica cerul peste mine . Acel baiat era Shin , acel Shin care se presupunea ca ma iubeste pe mine , doar pe mine , dar el ma insela . Nu imi venea sa cred ! Am vrut sa fug de acolo , dar Jae Hyo m-a oprit .
-Nu fugi ! mi-a spus el .
-Yun ! Scumpo imi pare rau ! Nu am vrut sa te ranesc ! imi zice Shin .
-Si totusi m-ai ranit ! zic eu cu lacrimi in ochi .
-Iarta-ma Yun !
-De ce ar trebui sa te iert ?
-Pentru ca te iubesc Yun !
-Ma iubesti ? Atunci de ce m-ai inselat ?
-Am gresit , iarta-ma ! si se apropie de mine .
-Dispari din fata mea ! tip eu nervoasa , dar el tot se apropie de mine , mie scarba de el , dupa ce a sarutat-o pe aia acum vrea sa ma atinga pe mine ? Nu pot sa il las sa ma atinga cine stie cu cate m-a inselat idiotul .
-Tu nu auzi sa pleci ! ii zice Jae Hyo tragandu-ma in spatele lui .
-Idiotule ! E numai vina ta ! zice Shin dandu-i un pumn lui Jae Hyo .Acesta incasa pumnul fara sa riposteze , era calm , adica ma enerva si pe mine calmitatea lui , ala il lovea si el ce facea ? Doar ma tinea strans de mana in spatele lui .
-Esti bine ? il intreb eu pe Jae Hyo .
-Da , nu-ti face griji !
-Esti un idiot Shin ! De ce l-ai lovit ?
-O merita nemernicul ! Si tie ce iti pasa ? Din cauza lui se intampla toate astea !
-Nu e vina lui ca tu mai inselat !
-Dar din cauza lui sunt cu tine !
-Ce vrei sa spui ?
-Daca tot mai prins macar sa stii adevarul sa nu crezi ca Jae Hyo e vreun sfant !
CITEȘTI
Unexpected ( partea a II a )
Teen FictionO frumoasa poveste de iubire s-a incheiat , dar viata merge inainte pentru cei trei copii : Jae Hwa , Tae Hyun si Yun care isi vor urma propiul drum . Povestea continua cu noi intamplari "neasteptate" doar in Unexpected II .