Capitolul X.

181 20 0
                                    

PERSPECTIVA LUI TAE HYUN 

Impreuna cu Jun Pyo am mers la politie ca sa o eliberam pe Yuri . Aveam dovada ca Yuri a actionat in legitima aparare .Nu l-as fii crezut atat de inteligent pe Jun Pyo incat sa ii vina ideea sa filmeze ce se petrecea intre Yuri si sotul ei . Am ajuns acolo insa nu am putut sa o eliberam se pare ca prosti astia de procurori nu lucreaza duminica , ce tampiti . Nici nu m-au lasat sa o vad , cica nu era ora de vizite . Am asteptat pana a doua zi . In final am reusit sa o scot pe Yuri de acolo . Ea a venit direct la mine si m-a luat in brate incepand sa planga . 

-Multumesc ! zice ea printre lacrimi . 

-Linistestete ! zic eu stragand-o in brate si mangaind-o pe par . 

-Unde este Gook ? 

-Gook ? Cine este ? 

-Copilul meu ! Unde este ? Te rog spune-mi ! 

-Nu-ti face griji ! L-am luat eu si l-am lasat la sora mea sa aiba grija de el ! 

-Te rog du-ma la el , vreau sa il vad ! 

-Bine , dar nu mai plange ! zic eu si am luat-o de mana si am condus-o pana la masina . 

*********************

Jae Hwa tocmai deschisese usa . 

-Unde este copilul meu ? o intreaba Yuri .

-Ea e mama copilului ? ma intreba Jae Hwa  , iar eu aprob din cap ., apoi Jae Hwa  o conduce  in camera unde se afla copilul .

-Copilul meu ! striga Yuri ducandu-se spre individul care il avea in brate , nu stiu cine e pentru ca era cu spatele si nu inteleg ce cauta el aici . Jae Hwa trebuie sa dea niste explicati . 

-Yuri ? intreaba uimit tipul 

-Jun? 

-Va cunoasteti ? intreba Jae Hwa , la fel de uimita ca si mine . Nu inteleg cum il stie ea pe nepotul unchiului Min Hyu .

-E sora mea !

-E fratele meu !

Wow asta ne-a lasat fara cuvinte pe mine si Jae Hwa , chiar nu ne asteptam la asta , cel putin eu , Jae Hwa nu pare chiar atat de surprinsa sa afle ca Jun mai are o sora , oare stia asta ?

-Adica tu esti fiica Nanei ? Ar trebui sa mergi la ea ! Ii este foarte dor de tine ! zice Jae Hwa . 

-Yuri ! Nici nu stii cat mi-a fost dor de tine ! Si Jae Hwa are dreptate trebuie sa mergem la mama sa te vada ! 

-Nu vreau sa merg ! zice Yuri strangandu-si copilul in brate . 

-De ce ? E mama ta , cine nu ar vrea sa isi vada mama ? intreaba Jae Hwa . 

-Eu , nu pot da ochii cu mama ! Cum pot sa apar in fata ei cu un copil fara sotul meu ! Mie rusine de ce ar putea zice ! 

-Yuri ! Mama abia asteapta sa te vada ! Nu am mai stiut nimic de tine de 3 ani , crezi ca ii mai pasa ca ai un copil ? Sigur va fii fericita ca esti bine si ca ea e bunica ! Ar trebui sa vii cu mine , voi avea eu grija de tot ! incearca Jun sa o convinga . 

-Jun are dreptate ! Fii linistita si asculta-l pe fratele tau ! 

-Voi merge cu tine Jun sa o vad pe mama ! Dar daca ma va respinge va fii din vina voastra ca m-ati convins sa merg sa o vad ! 

-Ok . Acum hai sa mergem ! Noi plecam ! zice Jun . 

-Multumesc inca o data pentru tot ce ai facut pentru mine ! imi zice Yuri .

Cei doi au plecat , iar eu am ramas cu Jae Hwa care ma privea insistent , daca continua asa s-ar putea sa faca gauri in mine . 

-Tu ce te uiti asa la mine ! o intreb . 

Unexpected ( partea a II a )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum