Capitolul XX

118 13 9
                                    

DUPA TREI ANI

PERSPECTIVA LUI YUN

-Probabil eu sunt cea mai nefericita . Mereu stau si ma plâng de ce viață e așa cruda cu mine . De ce doar cu mine !? Tae Hyun e fericit cu Yuri si cei trei copii ai lor ...pana si Jae Hwa urmează sa nască ! Amândoi au familie si sunt fericiți ...iar eu ? ...Probabil ți-am mâncat zilele plangandu-ma mereu de aceeași problema ! Cred ca sunt cea mai groaznica pacienta a ta !

-Nu chiar ...am pacienți care fac zilnic crize de isterie ceea ce tu in acești doi ani de când vii la mine nu ai facut-o niciodată !

-Zici asta ca sa ma simt eu m-ai bine ! Raule !

-Sunt un oppa rău , nu-i asa ? Ma întreabă el ridicand din sprânceană .

-Cel mai rău ! Spun zambind .

De doi ani veneam la el . Prima data când Jae Hwa mi-a sugerat sa merg la psiholog m-am împotrivit cu inversunare , dar după insistentele lui Jun am acceptat sa vin desi am pus condiția ca o voi face o singura data . Aceea condiție nu am respectat-o pentru ca am început sa vin mai des . Domnul psiholog Kim Eduard este un bărbat de 30 de ani foarte nostim si prietenos . La început ii spuneam "ajusshi " , iar apoi devenise "oppa" . Încerca mereu sa ma facă sa ma simt bine si chiar daca trecusem peste depresie tot continuam sa vin aici .

Am intrat in depresie din cauza lui Jae Hyo care a ales sa ma părăsească definitiv .

Flashback

-Yun ! Unde îmi este buchetul de flori ? Striga Jae Hwa . Era foarte agitata si emoționata . Azi era nunta ei si in curând își va unii destinul alături de Jun pe care il iubește foarte mult . Sunt așa fericita pentru ea .

-Arați minunat ! O complimentez eu , iar ea ma strânge tare in brațe .

-Scumpa mea surioara ! Sper ca dintr-o zi sa fii si tu la fel de fericita ca mine ! Îmi spune si câteva lacrimi își fac apariția in ochii ei .

-Nu plânge ca iti strici machiajul ! Ii spun încercând sa nu plâng nici eu .

-Sunteți rele ! Ma faceți si pe mine sa plâng ! Spune Tae Hyun venind spre noi si ne ia in brațe pe amândouă .

-Oppa ! Strigam la unison amândouă .

-Ne strici parul ! Ii spun încercând sa par supărata. 

-Tae Hyun hai sa mergem , altfel Jun va crede ca i-a fugit mireasa daca mai întârziem mult ! Intervine Yuri .

-Da , Yuri are dreptate ! Sa mergem sa ducem aceasta minunata mireasa la altar !

Am ieșit din casa si am urcat cu totii in masina pe care unchiul Aaron o conducea . El era cel care o va conduce pe Jae Hwa la altar si era foarte incantat ca poate sa facă asta .

-Părinții voștri cu siguranță sunt foarte fericiți pentru voi ! Si eu sunt la fel de fericit ! Mai întâi Tae Hyun acum tu , Jae Hwa si sper ca in curând sa vina si randu-l lui Yun ! Spune emotionat unchiul Aaron .

-Pff .. Am doar 19 ani ! Sunt prea tânără sa ma căsătoresc ! Spun eu , iar ei incep sa rada .

Mi-am amintit de Jae Hyo , iar  sentimentul  de tristețe a revenit desi speram ca in aceasta zii sa ma bucur din plin pentru fericirea surorii mele , dar nu reușeam . Gândul meu era tot la Jae Hyo . Mi-e așa dor de el ...

Ceremonia a decurs foarte bine . Oficial Jae Hwa si Jun sunt soț si sotie . 

Petrecerea se ținea dintr-o gradina frumos amenajata . Parca era un colt de Rai unde toată lumea era fericita ...mai puțin eu . Am luat un pahar de șampanie si am mers pe una din alei pana la lacul artificial amenajat pentru aspectul grădinii .

Unexpected ( partea a II a )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum