Capitolul II

240 24 2
                                    

Surpriza era cam neplăcută,  in biroul lui se afla chiar individul care ma jignise spunându-mi că am 31 de ani,  ce nesuferit .

-Jae Hwa!  Tocmai la timp  ! îmi zice unchiul Min  Hyuk  .

-Buna unchiule!  zic eu neacordandu-i atenţie individului. 

-Hei unchiule nu știam că mai am o verisoara  ! zice nesuferitul ala. 

-Jun chiar dacă nu avem acelaşi sânge tot e ca o nepoata pentru mine  !

-Unchiule  nu încerca să îi explici nimic,  e ca si cum ai vorbi cu un perete  ! zic eu, iar unchiul începe să. zâmbească. 

-Sa va prezint  ! Jae Hwa  el e fiul fratelui meu Jun ! Jun ea e Jae Hwa  directoarea acestei companii !

-Dar nu e cam tânără sa aibă acest post?  întreabă Jun.

-Dar parca ziceai că arat ca una de 31 de ani ?

-Jun cum ai putut sa îi zici asta  ? Nu vezi cat de tânără si frumoasa e Jae Hwa. ?

-Unchiule nu mai contează ce mi-a  zis pentru ca oricum nu o sa mai avem ocazia sa ne vedem  !

-Defapt Jae Hwa îl vei vedea zilnic pentru ca l-am  angajat aici  ! El e noul manager al companiei si veți lucra împreună la proiectul cu Taiwan si China  !

-Dar de ce trebuie să lucrez cu el  ? Nu pot sa lucrez cu Yesung  ?

-Îmi pare rău  , dar Yesung s-a înscris în armată  !

-Deja  ? Dar nu are decat 20 ! spune Jun. 

-Măcar varul tău are curaj,  nu ca tine care ai fugit in Canada sa nu mergi in armata  ! spune unchiul. 

-Unchiule sa îi spui lui Yesung ca a încurcat-o cu mine  ! Din cauza lui trebuie sa lucrez  cu asta!

-Hei,  am un nume  !

-Sorry l-am  uitat! 

-Uite Jae Hwa  astea sunt dosarele în legătură cu centrele comerciale din Taiwan si China  ! îmi zice unchiul dandu-mi un teanc de dosare pe care eu le iau si le pun in bratele lui Jun. 

-Ocupa-te de ele !

-Si tu ce faci  ?

-Am treaba !

-Te duci sa îl vezi pe Tae Hyun  ? ma întreabă unchiul. 

-Da! 

-Atunci dă-i dosarul asta si spune-i ca am vorbit cu domnul  Yamada si intelegerea e aproape stabilita  !

-Desigur!  iau dosarul si plec nu înainte de a auzi pe Jun zicând :

-Are chef de întâlniri acum !

Pff  ce nesuferit este,  lasă că vede el pentru ca ma jignit.  Poate e un lucru bun ca vom lucra împreună asa pot sa îl torturez si sa îl chinui chiar de 31 de ori pe săptămână. 

***

Am ajuns la hotel,  unde îl găsesc pe fratele meu certandu-se cu o angajata.  Nu știu care e motivul,  dar sunt sigura ca ea nu e vinovata.  Fratele meu e uneori prea arogant si din niște chestii mărunte face crize. 

-Ești o idioată  ! tipa fratele meu nervos la biata fata care in ciuda faptului că fratele meu e nervos ea tine capul sus.  Sunt sigură că asta îl enervează pe Tae Hyun , chiar cred că o să îmi placă fata asta.  Cred ca acum e momentul sa intervin. 

-Tae Hyun  ! Stai calm nu te criza!  zic eu amuzata sa îl văd nervos  , in starea asta numai eu si Yun îl putem aduce,  oare ce făcuse rau de e asa nervos? 

Unexpected ( partea a II a )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum