Capitolul XI.

197 21 1
                                    

-Aveti grija ca totul sa iasa bine ! le zic celor pe care i-am angajat sa decoreze sala hotelului unde va avea loc petrecerea pentru ziua de nastere a unchiului Min Hyun .Totul trebuie sa iasa perfect .

Dupa ce le-am dat indicatii angsjatiilor m-am dus sa aranjez florile pe mese , chiar imi place sa fac asta mama m-a invatat cum trebuie sa fie aranjate perfect .In societatea de astazi daca nu stii sa faci ornamente florale este considerat un defect .Pe langa asta mai trebuie sa stii sa canti la un instrument , sa dansezi , sa inveti codul bunelor maniere .Daca stii toate astea esti considerat bine educat .In plus conteaza si studiile superioare insa eu si Tae Hyun nu am mers la facultate din cauza ca a trebuit sa avem grija de hotel si casa de moda a mamei .Poate suntem tineri , dar avem abitie si mandrie si sigur vom putea ajunge sa fim cunoscuti atat in tara cat si in strainatate .

-Te iubesc ! aceasta soapta apare ca din senin facandu-ma sa ma gandesc la singura persoana care imi face inima sa imi bata atat de tare .

-Jun ! soptesc intorcandu-ma spre el . Ce cauti aici ? il intreb eu uitandu-ma imprejur .Desi a trecut aproape o saptamana de cand suntem impreuna nu am zis nimanui si nu imi doream inca sa fac publica relatia cu el din cauza ca nu eram sigura cum o sa reactioneze ceilalti la aflarea acestei vesti , iar Jun este de acord cu mine . Desigur , exista o persoana care este constienta de relatia noastra si in acelasi timp este cea mai fericita ,aceasta persoana nu putea fii decat mama lui ,Nana, care fara sa ii spunem si -a dat seama .

-Am venit sa te ajut ! Si inainte sa refuzi sa stii ca unchiul m-a trimis ! imi raspunde zambind .

-Unchiul ? Dar de ce tocmai pe tine ? zic uitandu-ma suspicios la el .

-Nu stiu ! zice si incepe sa rada , iar eu inca il privesc serioasa .Bine ! Nu m-a trimis unchiul , nici nu am venit sa te ajut ! Am venit pentru ca pur si simplu imi era prea dor de tine ! imi zice si ma ia in brate .

-Jun ! Ai grija ! Daca ne vede cineva ?

-Scuze ! Nu m-am putut abtine ! imi zice , iar eu ma intorc sa aranjez florile . Hei , Jae Hwa !

-Da ! raspund fara sa ma intorc .

-M-am gandit si ....mmmm ....vrei sa mergem maine sa vedem un film ?

-Ce fel de film ? il intreb .

-Las la alegerea ta !

-Serios ? Te vei uita la ce vreau eu ?

-Da !

-Atunci mergem ! Stiu filmul perfect !

-Ok .Maine la ora 19:30 sa vii la magazinul mamei !

-Ok.

-Eu plec ! imi zice,  iar eu ma întorc repede si îl sărut pe obraz. 

-Dacă ne-a văzut cineva  ? ma întreabă râzând de gestul meu. 

-Nu ți-a plăcut  ? îl întreb la rândul meu. 

-A fost prea rapid  ! Mai vreau unul  !

-Sst,  ne vede lumea  !

-Te prind eu mai târziu  ! îmi zice si pleacă,  iar îmi continui treaba. 

....,...#####*/***************×************

Mai e o ora pana începe petrecerea iar eu mergeam cu o aiurita de cutie in brate pe holul hotelului .Cutia trebuie sa  o duc in camera lui Tae Hyun care era la etajul patru,  ma îndrept spre lifturi dar se pare ca toate sunt ocupate iar eu ma grăbesc,  nu mai stau pe gânduri si o iau pe scări. 

Eram la etajul trei când din cauza zgomotului făcut de deschiderea uşilor liftului ma dezechilibrez si cad,  norocul meu e ca nu urcasem decât patru trepte din şaisprezece trepte astfel m-as fii lovit rău. 

-Ești bine  ? ma întreabă un individ care se apropie să mă ajute sa ma ridic.

-Da, sunt bine  ! Mulţumesc de ajutor ! îi spun. 

-Lasă-mă să te ajut  ! zice şi îmi ia cutia.

-Nu-i nevoie ,ma descurc  ! zic si încerc să iau înapoi cutia din bratele lui. 

-Te rog,  lasă-mă să fiu un gentleman si. sa te ajut.  Nu-ți face griji,  sa ajut oamenii din jur e placerea mea!  îmi explică el , iar eu într-un final cedez si îl las sa ma ajute.  Si la ce etaj? 

-La etajul patru  !

-Apropo eu ma numesc Jung Min  ! Cred. ca tu ești Tae Hwa  , sau greșesc  ?

-Nu.  De unde știi cum ma numesc  ?

-Ne-am mai întâlnit  !

-Serios ? Nu-mi aduc amintesc sa te fii văzut  !

-Nici nu ai fii avut cum !

-De ce zici asta  ?

-Uite am ajuns la etajul patru  ! îmi dă cutia si apoi pleacă,  insa nu înainte de a îmi zice un "ne mai vedem " . După părerea mea tipul asta e cam ciudat .

Am mers in camera lui Tae Hyun unde am lăsat cutia apoi am mers acasă ca să mă pregătesc pentru petrecere. 

***/////**********************6************

Petrecerea decurge minunat,  unchiul este multumit și fericit,  deasemenea si eu sunt fericita.  Nu știu dacă motivul fericirii mele e faptul ca am reușit să-l mulţumesc pe unchiul Min Hyun sau sunt fericita din cauza lui Jun care prin simpla sa prezenta ma face sa zâmbesc. Cred ca mizez pe a doua varianta.  Jun e motivul fericirii mele si sper ca așa va fi mereu. 

In acest moment Jun ține o reprezentatie muzicala pentru unchiul Min Hyun.  Nu îmi venea sa cred cat de talentat este, vocea lui e superba,  iar sunetul viori imi face inima să tresalte. Cred că sunt îndrăgostită iremediabil de el  .

Jun a terminat de cantat iar unchiul a luat microfonul pentru a tine un mic discurs. 

-Iar acum  am un anunţ important de făcut  ! Cu toți știți de fiul meu Yesung de care sunt foarte mândru.  In acest moment el se afla in armata pentru a deveni un bărbat adevărat.  Dar el nu este singura mea mândrie ! In seara aceasta vreau să vă prezint pe cineva foarte important pentru mine si aceea persoana fiind fiul meu Jung Min . Va rog să-l aplaudam  !

-Wow!  Acesta a fost  un anunţ neaşteptat, unchiul Min Hyun mai are un copil  !? Dar cum este posibil  ? îi zic lui Suzy care se afla lângă mine. 

-E surprinzător  ! Dar sunt sigură că îţi va explica totul  !

-Cred ca da...

-Hei ala este J. ! zice Suzy arătând spre fiul unchiului care era individul ce ma ajutase mai înainte   .

-Îl cunoști  ? o întreb pe Suzy. 

-Normal ca da  ! Si tu îl cunoști deasemenea  !

-Îl cunosc  ? o întreb surprinsă de afirmația ei. 

-Da  . Nu mai ții minte  ? Ați fost amândoi în aceeași zi la orfelinat unde v-ati jucat cu Juniel si ceilalți copii   !

-Adică... El este băiatul cu masca de broasca  ?

-Da,  eu sunt acela  ! Se aude o voce in spatele meu,  ma întorc și-l văd pe Jung Min chiar in fata mea.  Am rămas surprinsă.  Ma întreb ce se va întâmpla de acum încolo  mai ales ca Jung Min mi se pare a fi o persoana cam misterioasa si ciudata....

------------------_----------------------------------

Si acesta este noul capitol.  V-a plăcut?  Ce părere aveți de noul personaj  ?

PS: Despre noul personaj,  încă nu m-am gândit pe cine sa pun la casting ca sa fie Jung Min.  Voi de cine ați vrea sa fie interpretat Jung Min  ? Aștept sugestii din partea voastră :D 

PSS: Am sa încerc să pun cât mai multe capitole pana plec in vacanta si sper ca am sa reușesc.

Unexpected ( partea a II a )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum