Capitolul XII .

200 18 3
                                    

PERSPECTIVA LUI YUN 

Astazi este pertrecerea , iar eu impreuna cu Cho Hee ne pregateam sa mergem la hotel unde se tinea petrecerea . In cateva ore am fost gata , am iesit din casa , iar eu mi-am dat seama ca mi-am uitat telefonul in camera , ii cer lui Cho Hee sa ma astepte si ma intorc sa il iau . L-am gasit si m-am intors a Cho Hee . Cand am iesit din casa ea vorbea la telefon , parea ca se certa cu cineva , dar nu stiu cu cine . 

-Ce s-a intamplat ? o intreb eu , iar ea incearca sa isi stearga repede lacrimile .

-Nimic important ! 

-Dar de ce ai plans ? 

-Ma stii ca sunt sensibila si am plans din cauza ca am luat o nota mica si m-a certat mama ! Nu-ti fa griji sunt bine acum ! 

-Stii bine ca daca ai vreo problema poti sa imi spui ca sa te ajut ! 

-Asa am sa fac ! Acum hai sa mergem la petrecere ! zice si eu o urmez . 

**********

Am ajuns la petrecere . Putin cam tarziu deoarece a fost trafic . Am ajuns chiar in momentul in care unchiul si-a prezentat fiul , nu m-a surprins asta pentru ca banuiam . Desi e un obicei prost eu obisnuiesc sa mai ascult pe la usi , sunt prea curioasa .Stiu multe secrete pe care nu le-am spus niciodata . De exemplu stiu de realatia lui Jae Hwa cu Jun si ei nici macar nu banuiesc ca eu stiu . Un alt secret ar fii ca matusa So Young il inseala pe unchiul Aaron , poate asta er trebui sa spun , dar sunt sigura ca orice secret iese la iveala la momentul potrivit si de aceea prefer sa stau deoparte . 

Jung Min pare un baiat ok chiar e foarte frumos , oare cati ani are ? Se pare ca s-a dus sa vorbeasca cu Jae Hwa si Suzy si intr-acolo ma indrept si eu . Vreau sa aflu mai multe despre el . 

-Hei Jae Hwa ! Am ajuns ! strig la sora mea . 

-Oh Yun ! 

-Nu ma prezinti ? o intreb facand semn spre Jung Min 

-Oh ba da ! Ea este sora mea Yun , iar el ...

-Eu sunt Jung Min , dar  cred ca stii asta , nu-i asa ? imi zice zice si imi face cu ochiul . 

-De unde sa stie ? intreaba Jae Hwa suspicioasa . 

-Pai....(acum chiar nu stiu ce sa ii zic , cred ca el m-a vazut cand am tras cu urechea la conversatia lui cu unchiul Min Hyun , ce ma fac acum ....

-Cred ca a auzit numele meu cand a venit la petrecere ! zice Jung Min 

-Da , da ! Asa este ! continui eu . 

-Ok ...

-Imi place melodia asta ! zice Jung Min . Domnisoara Jae Hwa vrei sa dansezi cu mine ? o intreaba pe sora mea , aceasta intai ezita , dar in final accepta . Tipul asta e destul de misterios .Trebuie sa aflu mai multe despre el . 

-Jun ! Hei Jun ! stig eu , iar el vine spre mine . 

-Ce s-a intamplat Yun ? ma intreaba el .

-Vrei sa dansezi cu mine ? il intreb eu . 

-Nu pot ! zice el si vrea sa plece .

-Dar Jae Hwa danseaza si vreau si eu ! zic si arat in directia celor doi .

-De ce vrei sa dansezi cu mine ? Dute si danseaza cu Jun Pyo ! Uite ce miscari are ! imi zice si imi arata pe soferul lui Tae Hyun care numai dans nu era ceea ce facea el impreuna cu Suzy , mi-a venit sa rad ,dar m-am abtinut . 

-Nu vezi ca e ocupat cu Suzy ! Hai te rog ! Iti promit ca nu vei regreta ! ma rog insistent de el . 

-Bine fie ! si ma ia de mana si mergem pe ringul de dans cat mai aproape de Jung Min si Jae Hwa .Dupa putin timp ii fac semn lui Jun sa o ia pe Jae Hwa , dar acesta ezita insa dupa ce l-am calcat pe picioare destul de mult ne-am apropiat de ei ,iar Jun a luat-o pe Jae Hwa la dans eu ramanad cu Jung Min  

Unexpected ( partea a II a )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum