Imi era foarte frica . Eram speriata , toata scena ce s-a petrecut in fata chilor mei nu imi iesea din minte . Stiu ca in Seul se petrec multe crime , dar de ce s-a intamplat asta tocmai cand eram noi acolo . Nu imi pot imagina de ce o persoana ar fii instare sa ucida cu asa sange rece cum a facut acel individ .
-Am ajuns ! Vei fii in siguranta in apartamentul tau ! zice Jun intrand alaturi de mine in apartament .
Eu nu raspund si ma asez pe canapea , luand un ursulet de plus in brate si incep sa plang , urasc ca sunt asa sensibila . Jun vazandu-ma plangand se aseaza langa mine si ma ia in brate incercand sa ma linisteasca .
-Linisteste ! Totul va fii bine ! imi zice sarutandu-ma pe frunte stergand lacrimile ce mi se prelingeau pe obraji .Hai sa mergi sa dormi ! continua Jun sa imi zica , iar eu aprob incet din cap .
El se ridica de langa mine ca mai apoi sa simt cum sunt ridicata de el si dusa in camera mea unde el ma aseaza usor pe pat punand o patura pe mine .
-Acum dormi ! imi zice si da sa plece , dar el il prind de mana .
-Te rog ramai cu mine ! Imi e frica sa stau singura ! zic , iar el se intoarce si se aseaza langa mine .
-Voi sta cu tine pana adormi !
-Multumesc ! ii spun si ma ridic sa il sarut .
PERSPECTIVA LUI YUN
Eram asa obosita .Nu imi placea sa ma trezesc asa de dimineata sa ma duc la scoala, dar ce sa fac mai trebuie sa rezist doua saptamani pana termin liceul . Acum erau o gramada de examene si mai mereu sunt ocupata cu invatatul , iar pe Jae Hyo nu l-am mai vazut de cateva zile , dar astazi ma voi revansa si voi petrece intreaga zi cu el .
Am ajuns la scoala si am intrat in clasa , nici nu am intrat bine ca imi doream sa ies mai repede din ea . La pauza de pranz am mers sa o caut pe Cho Hee , aveam nevoie sa vorbesc cu ea si mai ales eram curioasa cine era tipul de aseara si de ce a plecat cu el . Am cautat-o peste tot , dar nu am gasit-o , am intrebat colegii ei de clasa , iar ei mi-au spus ca ea nu a venit azi la scoala . Oare ce se intamplase cu ea ?
Daca nu am gasit-o pe Cho Hee m-am dus dupa Jae Hyo sa mai petrec timp cu el , l-am gasit vorbind la telefon .
-Am rezolvat aceea problema si nu va faceti griji o sa am grija de aceea persoana ! spune Jae Hyo .
-S-a intamplat ceva ? il intreb eu pe Jae Hyo care tresare la vederea mea si inchide repede telefonul .
-Nimic ...doar vorbeam cu unchiul ! imi zice si se apropie sa ma sarute pe obraz . Tu ce faci scumpa mea ? ma intreaba zambind
-Bine , am venit sa te vad si as vrea sa petrec mai mult timp alaturi de tine ! ii zic luandu-l de mana .
-Sigur ! Ce ai vrea sa facem dupa ore ?
-Pai intai as vrea sa mergem acasa la Cho Hee !
-De ce ? S-a intamplat ceva ? ma intreaba .
-Vreau doar sa o vad pentru ca azi nu a venit la scoala !
-Cred ca e poate obosita ca doar ati fost amandoua la petrecere ! Mai bine ar fii sa petrecem doar noi ziua asta impreuna ! imi zice el .
-Poate ai dreptate ! Atunci ne vedem dupa ore ?
-Da ! Sa ma astepti in fata scolii !
L-am pupat pe obraz , iar apoi m-am intors la ore . Abia asteptam sa se termine ca sa-l vad pe Jae Hyo . Sun curioasa ce vom face amandoi azi .
CITEȘTI
Unexpected ( partea a II a )
Teen FictionO frumoasa poveste de iubire s-a incheiat , dar viata merge inainte pentru cei trei copii : Jae Hwa , Tae Hyun si Yun care isi vor urma propiul drum . Povestea continua cu noi intamplari "neasteptate" doar in Unexpected II .