DUPA CATEVA LUNI
PERSPECTIVA LUI YUN
Au trecut lunii de zile , iar eu sunt tot mai trista . Am făcut o greșeală ca l-am lăsat pe Jae Hyo sa plece . Stiu ca a făcut multe greșeli dar a avut curaj sa îmi mărturisească . Ma iubea cu adevărat , dar eu l-am lăsat sa plece . Am fost idioata si acum sufăr .Cred ca l-am rănit si pe el ...am renunțat prea ușor la el ...Îmi doresc sa il găsesc sa ii spun cat de mult il iubesc si cat de mult am nevoie de el .
Au trecut câteva luni de când Jae Hyo a dispărut . Nu vreau sa ma gândesc la ce-i mai rău . Vreau sa cred ca el e undeva bine si ca se va întoarce .
****
De câteva săptămâni am început si facultatea . Am ales sa urmez universitatea Dongguk in Seul desi Jae Hwa si Tae Hyun vroiau sa ma trimita in Japonia . Spuneau ca e mai bine pentru mine . Insa cel mai bun lucru pentru mine e sa raman in Seul . Poate Jae Hyo se va intoarce inapoi .
Zilele mele erau din ce in ce mai plictisitoare . Mi-as dori si eu sa am parte de lucruri interesante in viata mea asa cum Tae Hyun si Jae Hwa au .
In curand Tae Hyun se va casatori cu Yuri . E foarte incantat ca isi va forma o familie alaturi de ea . Il adora pe Chun . Ce pot sa zic toată lumea il adora pe acel mic scump . Azi eu trebuie sa am grija de el , dar nuu degeaba l-am taxat pe Tae Hyun pentru ca fac pe bona chiar daca mie îmi place sa stau cu Chun.
-IL URASC !!! O aud pe Jae Hwa țipând si trântind ușă camerei sale .
Eu mi-am întors privirea spre Chun care dormea liniștit , iar apoi am ieșit sa vad ce e cu Jae Hwa . Deschid încet ușă camerei sale si o vad trântită in pat cu fata in perini .
-Ce s-a intamplat cu tine ? O întreb apropiindu-ma de ea .
-Jun e un nemernic ! Tipa ea scotandu-si capul dintre perini .
-Ce a făcut de plângi ?
-Nu plâng ! Nu merita lacrimile mele ! Zice stergandu-se la ochii .
-Tot nu înțeleg ! Spun asezandu-ma lângă ea .
-Mi-a promis ca azi va sta cu mine , dar când am mers sa il vad mi-a spus ca e ocupat ! Cum poate fii ocupat tocmai astăzi ? Spune ea începând sa plângă .
-De ce ești așa supărata ? Mai sunt si alte zile pe care sa le petreceți împreună .
-Dar azi era o zii speciala ! Azi se făceau 6 luni de când suntem împreună ! Si când i-am spus el a zis ca a uitat si ca și-a făcut alte planuri . Cum poate sa facă asta ?
-Nu mai fii așa plângăcioasa ! Gandestete ca voi va iubiți mult si nu aveți nevoie de o zii speciala . Voi mereu va petreceți timpul împreună !
-Dar ...am vrut sa ii fac o surpriza . Am luat si bilete sa vedem un film împreună ! Spune ea dezamăgita .
-Nu-ți face griji vom merge noi doua la film ! Spun si o îmbrățișez apoi ies din camera ei si ma duc la Chun care se trezise si începuse sa plângă .
PERSPECTIVA LUI JAE HWA
Desi eram trista ca Jun nu putea sa vina cu mine am hotărât sa merg cu Yun sa vedem filmul . Macar sa nu fiu singura .
Mergeam amândouă pe strada si discutam despre filmul pe care l-am văzut când in fata mea apare un tip si îmi da un buchet de trandafiri apoi pleacă repede fara ca eu sa mai pot spune vreun cuvânt .
Ma uitam surprinsa la frumosul buchet cu trandafiri de culoare roz .
-Ce frumos e buchetul ! Nu-i așa Yun ? Yun ? Unde ai dispărut ? O strig văzând ca nu se mai afla lângă mine .
Ma uit împrejur si nu o vad apoi realizez ca era singura pe strada . Ce se întâmpla , unde este toată lumea ?
Deodata simt cum doua mâini îmi cuprind talia si ma trage mai aproape de el . Am simțit cum îmi bate inima foarte tare , dar era ciudat faptul ca ma simțeam in siguranță .
-Îți plac florile ? Vine întrebarea de la acest tip care nu era nimeni altul decât Jun .
-Nu ! Spun nervoasa si arunc florile in el . Eram inca supărata , iar el a început sa chicotească .
-Inca ești supărata ? Ma întreabă venind mai aproape de mine .
-Da ! Îmi doream ca seara asta sa fie speciala !
-Si cine a zis ca nu va fii așa ? Ma întreabă apoi ma săruta .
Nu puteam sa mint ca mai sunt supărata pe el . Ma bucuram ca e aici .
-Știi ca te iubesc mult ? Ma întreabă el .
-Știi ca si eu te iubesc ? Il întreb la randul meu .
-Daca noi doi ne iubim atât de mult , nu crezi ca ar trebui sa ne căsătorim ?
-Tu tocmai ma ceri in căsătorie ?
-Da ! Spune si scoate un inel pe care mi-l pune pe deget . Vrei sa fii sotia mea ?
-Da ! Răspund si ii sar in brațe .
Nu credeam ca seara aceasta ar putea fii așa perfecta . Ma simt cea mai fericita .
CITEȘTI
Unexpected ( partea a II a )
Teen FictionO frumoasa poveste de iubire s-a incheiat , dar viata merge inainte pentru cei trei copii : Jae Hwa , Tae Hyun si Yun care isi vor urma propiul drum . Povestea continua cu noi intamplari "neasteptate" doar in Unexpected II .