Tanıtım ф

559 66 24
                                    

Jungkook: 18 yaşında,Kore savaşında ailesini kaybetmiş ve özel güçlere sahip bir çocuk. Özel gücü; insanların bedenlerine girebilme.

Yoongi: Tuhaf Güçler Yetimhanesinin en büyük üyesi. 24 yaşında ve güçlerini kötüye kullanmaktan çekinmez. Özel gücü; zihin okuyabilme.

Jimin: Yoongi'nin yetimhanedeki en iyi arkadaşı ve özel gücü; ağır olan nesneleri kaldırabilmek.

Taehyung: Yetimhanedeki en sessiz üye. Aynı zamanda gücü geleceği görebilmek. -genç olduğu için sadece bir ay sonrasını görebiliyor.-

Jin: Namjoon'a aşık ve hayvanlarla konuşabiliyor.

Namjoon: Yetimhanedeki en aklı başında olan kişi ve özel gücü ise yaraları iyileştirmek,aynı zamanda kimya,fizik ve biyoloji konularını çalışmamasına rağmen bilmesi.

Hoseok: Bayan Yun'un yardımcısı. Özel gücü büyücülük olsa bile hala çaylak.

Bayan Yun: Yetimhanenin sahibi ve büyü ustası.

Ф Bayan Yun ve Jungkook'un annesi küçüklük arkadaşı ve ikisininde özel güçleri vardı. Jungkook'un annesinin özel gücüde insanların bedenlerine girebilmeydi.

Bayan Yun güçlerini kullanmayı seven ve gelecekle ilgili hayaller kuran birisiyken Jungkook'un annesi ise hayatını normal bir şekilde yaşamak istiyordu. Bu yüzden Bayan Yun'un gelecek için kurduğu hayallerden vazgeçip evlenmiş ve bir çocuk sahibi olmuştu. Her şey normal ve güzelken çocuğu -Jungkook- 16 yaşına geldiğinde  onunda normal olmadığını fark etmiş ve onu korumak için elinden geleni yapmıştı.

Ölmeden önceki son isteği ise çocuğunun Bayan Yun tarafından iyi bakılmasıydı. Çünkü Jungkook'a bu savaş zamanında tek yardım edebilecek olan kişinin Bayan Yun olduğunu çok iyi biliyordu.

Strange Forces Orphanage ф yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin