Bugun seninleyim, diger gunlerde, umuyorumInsallah senin yaninda olabilirimoh, kalbim, bak senin askin beni nerelere firlatti atti.acik deniz uzerinde, dalgalariyla, beni tasidio askin ruzgarini takip etti ve beni senin yanina attiVe bana veda etti.Ve beni uyardi dedi ki: sakin sevdigini unutma!
Hey Zina((arapca guzel anlamina gelen isim)), hakkimizda hicbirsey bilmiyordun.Ben ve kalbim hep seni aradik ama hicbir zaman bulamadik.Hey Zina, hakkimizda hicbirsey bilmiyordun.Ben ve kalbim hep seni aradik ama hicbir zaman bulamadik.
dediler ki beni aramak icin gece disari cikmissinVe ayin yoklugunda, yolu gozlerinle aydinlatmissin.Dediler ki sen bir yildizmissin, ah sen, yildiz oldugunu hicbir zaman gostermedin.Nerelerdeydin? neden kosup gittin ?
Hey Zina, hakkimizda hicbirsey bilmiyordun.Ben ve kalbim hep seni aradik ama hicbir zaman bulamadik.Hey Zina, hakkimizda hicbirsey bilmiyordun.Ben ve kalbim hep seni aradik ama hicbir zaman bulamadik.
Oh Allahim, Oh ya Rabbim
Yemin ettim beni terkedenden birsey istemeyecegimeve gozler agladi, beni asla affetmeyeceklerdiNeden ask neden askin bana ihanet ettiSimdilik yaraliyim, kim beni iyilestirecek?
Hey, oh ruzgar, melodilerimi ona ulastir.Boylece askim onlari duyabilir ve benim ne hissetigimi o da hissedebilir.Oh Zina niyetimi anla.Emin gitti, Allah'a birakti
Hey Zina, hakkimizda hicbirsey bilmiyordun.Ben ve kalbim hep seni aradik ama hicbir zaman bulamadik.Hey Zina, hakkimizda hicbirsey bilmiyordun.Ben ve kalbim hep seni aradik ama hicbir zaman bulamadik.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@phshavva bak Arapça slow
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir parca sarki
Teen FictionMüzik Hayat demektir.. Müzik her sey demektir.. Müzik paylaştikca güzeldir.. Müzik seni senden aldimi tamam demektir.. Ben benim begendigim sarkilari sizler için buraya birakcam... Ve beğenmenizi ümüyorüm.. İstediğiniz bir parça v...