Becka_Yaremenko a karinkaaa___
pre vás, kočky. Jednej ďakujem za krásnu správu a druhej za to, že je pri mne v každom príbehu❤Odtisol ju od seba. Ale iba preto, aby jej mohol zotrieť slzy a chytiť ju za ruku.
Akonáhle sa jej dotkol, akoby to tak malo byť. Až mu brnela ruka.
Odviedol ju do svojej izby a zatvoril dvere. Čakala, čo bude ďalej. A dlho ani nemusela. Vyzliekol ju a cez hlavu jej prevliekol svoje obľúbené tričko. A tričko, v ktorom ona vyzerá neskutočne. Tričko, ktoré ma na sebe vždy, keď uňho prespáva.
Pochopila, že dnes to nebude inak.
Prespí uňho.Zhasol svetlo a lahol si do postele. O pár sekúnd už ležala vedľa neho, tisol si ju k sebe a hladkal ju po tvári.
Ako vždy.
Úplne presne.Ibaže nikdy nebola medzi nimi taká atmosféra.
Divná.
Napätá.
Mätúca.Dýchala pomaly, pokojne.
Vedel však, že nespala.
Vždy vie, kedy spí.
Vždy jej pritom divne chrapčí nos.O pár sekúnd jej začal spievať.
Ako vždy, keď sa cítila zle.
Ako vždy, keď sa trápila.
Ako vždy, keď plakala.Nájdi ma tu,
rozprávaj sa so mnou.
Chcem ťa cítiť,
chcem ťa počuť.
Ty si svetlo,
ktoré ma vedie
na miesto, kde opäť nájdem svoj pokoj.Ty si sila, ktorá vedie moju chôdzu,
ty si nádej, ktorá drží moju dôveru.
Ty si svetlo mojej duše,
ty si môj cieľ, ty si všetko.Spieval pomaly. Presne ako hlavný spevák. Spieval aj cez to, že spievať vôbec nevie. Robil to pre ňu. Lebo tu pieseň miluje.
Ako tu môžem stáť s tebou aby si so mnou nepohla?
Mohla by si mi povedať, ako by to mohlo byť lepšie než teraz?Ty tíšiš búrky a dávaš mi pokoj,
držíš ma v tvojich rukách a nedovolíš mi spadnúť.
Ty kradneš moje srdce a berieš mi preč dych.
Mohla by si ma vziať dnu? Vziať ma teraz nižšie?Pomaly zaspávala. Spieval jej to priamo do ucha.
Keď pieseň skončila a začal jej chrapčať nos, pritisol si ju k sebe bližšie a venoval jej bozk na spánok.
Aj cez to, že mu tŕpla ruka, na ktorej ležala a jej vlasy mal v tvári, vydržal tak.
Lebo ako spieva hlavný spevák "ty si môj cieľ, ty si všetko," tak to jednoducho preňho je. Heaven je preňho cieľ, Heaven je preňho všetko.
Vlastne UnicornLover117 , táto časť je aj pre teba. Za všetky krásne komenty a tiež aj za to, že si pri každom mojom príbehu. Ale k tebe sa vyjadrím ešte neskôr.
YOU ARE READING
Heaven Hallova √
Short StoryBola a vždy bude moja. Presne tak Heaven. Žiaden Matt,Trevor, Tucker, Braden alebo ďalší bastard motajúci okolo tvojho zadku. Len ja. Jared.