||Ty||
Baví ma sledovať ťa.
To, ako sa hráš s prstami, je zaujímavé.
To, ako ti padajú vlasy do tváre je fascinujúce.
To, ako sa tváriš, keď niečomu nechápeš, je vtipné.
To, ako sa tváriš, keď si nahnevaná je rozkošné a zároveň pekelne sexi.
Nie som si istý, či si uvedomuješ samú seba. Občas mám pocit, že keď vypneš a bezducho hľadíš, predstavuješ si ružovú dúhu, jednorožce, princezny, mier, harmóniu a skutočnú ľudskosť. V tom svete chceš byť a to len preto lebo si so sebou nepokojná.
V tomto sme, moja drahá Heaven, rozdielní.
Zatiaľčo ty lietaš na koňovi, ja v svojej hlave zabíjam každého zmrda, ktorý sa na teba čo i len pozrie. Mám v nej samú krv, vraždy, pohreby, psychopatické úsmevy, robím si z ľudí boxovacie vrecá.
Ale vieš, ktorú časť mám najradšej ?
Keď sa v mojej hlave náhodne ocitneš ty.
S tým tvojim dokolaným úsmevom. Trochu hanblivým, zvráteným, ale hlavne úprimným.
A to je to, čo na tebe milujem.
Úprimmosť.
Vieš, že som úprimný.
Niekedy až prehane moc.
Ale, kurva, prečo nemôžem byť vtedy, keď sa na mňa pozeráš tými neskutočnými očami a úsmevom ?
Prečo ti, dopekla, nemôžem povedať, že ťa milujem tak šialene moc, že sa mi tisnú slzy ?
Oh, jasné, už viem.
Lebo keď sa na mňa pozrieť, stále vidíš svojho najlepšieho kamaráta, pred ktorým si sa ako malá kúpala v bazéne.
Ty však nie si moja najlepšia kamarátka.
Ty si moja.
Iná možnosť nie je.Pre zaujímavosť, všetky
časti nebudú takéto.
YOU ARE READING
Heaven Hallova √
Short StoryBola a vždy bude moja. Presne tak Heaven. Žiaden Matt,Trevor, Tucker, Braden alebo ďalší bastard motajúci okolo tvojho zadku. Len ja. Jared.