7 Kasım 2017 Salı, 23:49
Yer: İzmirDerin:
Zifiri karanlık bir sokak.
Arabanın içinde oturuyorum.
Az sonra yapacağım şeyi düşündükçe içimde bir ağırlık hissediyorum. Midem bulanmaya başlıyor.
Arabanın camını açıyorum. Gözlerimi kapatıp kendimi hazırlıyorum.
O adamın ağlama seslerinin dışında başka bir ses daha takılıyor kulaklarıma. Gözlerimi açıp sağa dönüyorum arabanın içinde.
Yolun sağından geçen kanalizasyon kapağının üstünde fısıldaşan farelere takılıyor gözüm.
Hemen sonra başka bir araba geçiyor kapağın üstünden.
Fareler ezildi.
Ezilmiş farelere bakıyorum.
Az sonra o ağlayan adamın sonunun da böyle olacağını söylüyorum içimden. Ama araba değil, silahla dağıtmaya karar veriyorum kafasını.
Artık başlamalıyım diyor ve arabadan iniyorum.
Sağ kolum Hamdi adamı ayaklarımı dibine itiyor.
D: Pezevenk Murat sensin demek.
M: Abla, yemin ederim bir suçum günahım yok benim. Ne yaptım ben, neden buradayım
D: 14 Ekim 2009, hatırladın mı Murat?
Murat, tarihi duyduktan sonra irkildi, gözleri kocaman açıldı ve yüzü pişmanlık ve azapla şekil aldı. Derin'in ayaklarına kapandı ve ağlayarak yalvarmaya başladı.
M: Hatırladım abla, sen o kızsın. Affet abla, ben sadece emir kuluydum. Param yoktu, oğlum için yaptım abla, affet nolur.
D: Kendi oğlun için küçücük bir cana kıydın ulan, bir aileyi yok ettin sen.
M: Benim neler çektiğimi bilemezsin, vicdanımdan yaşayamadım ben.
D: Nefes almışsın ama. Bak, onlar nefes almıyor.
Derin, Hamdi'ye işaret etti ve Hamdi arabadan 16 yaşlarında bir oğlan indirdi.
Derin silahını oğlanın kafasına dayadı.
D: şimdi, oğlunun yaşamasını istiyorsan söyleyeceksin. Boran nerede?
M: Abla, yalvarıyorum dokunma Ferit'ime. Tamam her şeyi anlatacağım lütfen oğluma zarar verme. Bak kaç yaş küçüksün benden makama saygıdan abla diyorum sana. Sen de sana yakışanı yap, dokunma suçsuz günahsız oğluma.
D: Söyle o zaman, Boran nerede?
M: Abla en son üç ay haberim oldu. İzmir'de yapılacak iş kalmayınca her şeyi İstanbul'a taşımışlar. Boran da kurtlar sofrasında başa geçmiş masadaki herkes ona "Boran Bey" diyor.
2010'dan sonra çok değişti, daha bir acımasız, gaddar oldu. Uzun zamandır eski Boran değil.
D: Sıçtırma şimdi eskisine, yenisine. Sende fotoğrafı var mı Boran'ın.
M: Nasıl yani, sen Boran'ın kim olduğunu bilmiyor musun?
D: Tanımıyorum puştu. Ne internette bi fotoğrafı var, ne bi başkasında. 4 sene görme kaybı yaşadım o süreçte çıkmışsa da karşıma bilemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORAN - "DERİN" BİR AŞK HİKAYESİ
Teen Fiction"Beni hayata bağlayan nedenin beni öldürecek tek şey olduğunu nerden bilebilirdim ki?" "Sen bana sadece mutsuzluk verdin Boran. Ama biliyor musun, ben ağlamayı da sevdim seninle." Yer altı dünyasının genç lideri Boran... Kurtlar sofrasında başa otur...