*DÜZENLENDİ.*
*****
Bir Ay Sonra
Kohu Sahuba ölü soyu aktarabilmek için Kızıl Göz klanının ezeli düşmanı olan Ateş Yılanı klanına savaş açmıştır. Kızıl Göz klanı ilk başta bu fikre karşı çıksa da pek direnememiştir ve kısa sürede savaş çanları çalmaya başlamış hazırlıklara geçilmiştir.
1 ay içinde toplamda 1500 kadar üst kademe iblis canlı yakalanmış, beş bin kadarıysa öldürülmüştür. İki klan içinde bu sayı normalde çok ufak bir meblağ olsa da Kızıl klan için bu canlı iblisler büyük bir gücün doğuşu demekti. Ölü soyun aktarımını yapmak için yakalanan bütün canlı iblisler bir araya getirildi ve güçleri mühürlendi. Ortaya konan 1 aylık bebek dışında odada sadece iki kişi vardı. Bunlar Kohu Zahiri ile Kohu Sahuba idi. Sahuba eskisine göre kilosu artan ve pek belli olmasa da biraz daha büyüyen bebeğe yaklaşırken kocası Zahiri'ye hitaben mırıldandı.
"Kocacığım her şey hazır başlayalım."
Bu cümleyi duyan Sahuba hemen tüm iblislerin kanını emmeye başladı ve onları arıtarak Shu Rain'in içine aktardı. Diğer yandan Zahiri de Shu Rain'in içine giren kanı düzenledi ve onun tüm organlarına eşit olarak dağıttı. Sahuba kocasına keskin gözlerini dikip birkaç saniye baktıktan sonra yaptığı işe yeniden odaklanırken mırıldandı. Kelimeleri ne kadar tehlikeli bir şey yaptıklarını anlatmak için yeterliydi."Zahiri normalde bin iblis yeterli iken biz bin beş yüz iblis kanı kullanıyoruz. Tek bir hataya bile yer yok ya burada öleceğiz ya da oğlumuz olarak seçtiğimiz kişiyle birlikte çıkacağız."
Bir Hafta Sonra
Shu Rain içine giren iblis kanı sayesinde gelişmişti. Dış görünüşü 1 aylık birinden beklenmeyecek bir hal almıştır fakat hala en fazla 5 veyahut 6 aylık gelişim alanındaki biri gibidir. Beyni ise öncekine göre yer ve gökyüzü gibidir, aradaki fark çok fazladır. Her ne kadar gelişmiş de olsa sonucunda ufak bir bebek olduğu da su götürmez bir gerçektir. Geleceği belirleyecek olan bir bebek.
"Bu çocuğu kendi çocuğumuz gibi büyüteceğiz fakat onun bizim soyumuzdan olmadığını saklayamayız bu yüzden ona Shu soy adını verdim. İblis kıtasında bu soy adı taşıyan tek bir canlı yok bu soy ad onun iblis olmadığının kanıtı olacaktır."
Sahuba karısının dedikleriyle düşünceli bir ifadeyle eşine döndü.
"Böyle bir düşüncem hiç olmadı. Kendi çocuğum gibi seveceğim fakat öz babası olmayı hiçbir zaman gerçekleştiremem sonuçta o bizimle aynı kanı taşımıyor. Biz kadim soydan geliyoruz. Antik çağlarda lanetlendiğimiz zamandan beri bu soyu miras bırakamıyoruz bunun en büyük kanıtı Fan Huroa. Kendisi antik çağın başından beri hayatta kalan bir soy sahibi olmasına rağmen o bile bu soyu miras bırakamıyor sadece bilgisini aktarmak istiyor. Fan Huoa bile aktaramıyor ise biz asla öz olamayız."
"Soyumuz bizimle birlikte bitecek olabilir ama bilgimiz bizimle birlikte son bulmayacak Sahuba. çocuğumuz bizi de aşacaktır. Kendisi ölüm meleği olabilecek bir potansiyele sahip oldu bunu değerlendirmesini sağlamalıyız. Son bir milyon yıldaki ilk ölüm meleği bizim oğlumuz olacak buna eminim."
"Hahahah haklısın ama bence fazla düşünüyoruz en iyisi eve geçelim. Oğlumuz daha yeni bir iblis kanı sahibi oldu onu güzelce besleyelim. Ne yazık ki gelecekte ölüm meleği seviyesine ulaşsa bile biz göremeyeceğiz son zamanlarda lanet gittikçe artıyor bunu sende biliyorsun elimizden geldiğince onu büyütelim ve güçlendirelim. O artık hem iblis hemde insan kanına sahip kim bilir belki ilerde bir elf kanına da sahip olabilir. Ölü soyun en büyük özelliği başkasının kanını kendi kanıyla birleştirmeyi mümkün kılması ne de olsa, bu iblis kralın bile özlemini çektiği şey."
"Haklısın fazla düşünüyoruz en fazla 30 yılımız kaldı ama artık önemli değil. Her şeyi oğlumuza öğreteceğiz ve bizim için kara iblisi yok etmesini sağlayacağız böylece kanımız yerde kalmayacak. O lanet olası kara iblis soyumuzun yaşadığını öğrenip bizleri lanetlediği güne isyan edecek. Sonuçta bir gün o da ölecek onunla cehennemde karşılaşmayı büyük bir şevkle bekliyor olacağım."
İki Yıl Sonra
"Rain buraya gel."
"Peki anne."
İç çekerek karşısına geçen bedene baktı kadın. İblis kanı taşıdığından olsa gerek 2 yaşında ki bir çocuk gibi değilde çok daha büyük bir çocuk gibi duruyordu. Sahuba oğlunun suratına düz bir ifadeyle bakarken kaşlarını hafifçe içe göçertti.
"Sana anlatacaklarım ve vereceğim birkaç haber var Rain. Bundan böyle her alanda eğitim alacaksın. Ben seni simya ve gelişim metotları için eğiteceğim. Baban ise seni savaş eğitimi ve büyü konusunda eğitecek. Bundan böyle kedini hazırlamalısın artık küçük bir çocuk değilsin sana kadim tekniklerin hepsini öğreteceğim. Hem son zamanlarda Fan Huroa da seni eğitmek istiyordu. Kendisiyle bu konu hakkında konuştum bildiğimiz her şeyi öğreneceksin. Huroa seni savaş hayvanları eğitme ve çağırma alanında eğitecek kendisi bu alanda tüm kıta da en bilgili kişidir. Kısa zamanda savaşçı yoluna gireceksin unutma savaşçı yolu büyük bir yoldur asla bitmez. Sınırları kimse bilmiyor fakat herkes bilinen seviyelerin güçlerine şahit olmuştur."
Ufak beden büyük bir dikkatle annesini dinlerken bunları neden daha bu kadar küçükken öğretmek istediğini anlayabiliyordu. Çokta uzun olmayan bir süre önce annesi ve babası onu nasıl bulduklarını anlatmıştı. Bu yüzdendi ya küçücük yaşına bakmadan her şeye göğüs gerip sabırla vefa borcunu ödemeye çalışması. Çünkü biliyordu eğer bu ikili olmasaydı şimdiye çoktan Yaşam ve Ölüm nehrinin sularında ölmüş, kemikleri bile kalmamış olurdu.
"Elbette anne sizi yüz üstü bırakmayacağım ne de olsa beni ölümden alıp büyüten kişilersiniz."
Duyduğu sözlerle ufak bir kahkaha atarak karısından önce oğluna cevabını Zahiri vermişti bile.
"Hahaha böyle ciddi olmana gerek yok. Gevşe biraz eğitimin 3 gün sonra başlayacak ondan önce yeterince dinlendiğinden emin ol ve kendini hazırla."
"Pekala baba başka bir isteğiniz yoksa ben şimdilik ayrılıyorum."
Bu sefer ortamda ses çıkmazken babası çenesi ile ileriyi işaret edip gitmesine izin verdiğini belirten minik bir hareket yaptı. Annesi ve babasına selam verip arkasını dönerek giden oğlunun ardından yavaşça tebessüm etti Zahiri.
/////
NOT:Arkadaşlar güç seviyelerini açıklayacağım.
Güç seviyeleri;
1) Beden Savaşçısı
2) Ruh Savaşçısı
3) Yeşim Şövalye
4) Kara Şövalye
5) Yeryüzü Kahramanı
6) Gökyüzü Kahramanı
7) Cehennem Muhafızı
8) Cennet Muhafızı
9) Kara Melek
10) Ölüm MeleğiAyrıca;
Her güç sınıfı kendi içinde 8 seviyeye ayrılır. İlk 3 başlangıç. 3 ile 5 arası gelişim, 5 ile 7 arası yetiştirme aşamasıdır. 8. aşama ise atılım aşamasıdır. Bu aşamada kişi atılım yapmak için kendi gücünü ve soyunu kullanmaktadır. Soyu ne kadar kuvvetliyse sonraki aşamaya geçme ihtimali de artar. Güç ise potansiyeli ve azmidir karışıklık olmasın.
Büyücü ve çağırma sınıflarında güç seviyeleri aynıdır. Bir kişi 6. aşamadaysa diğerleri de 6. aşamadadır fakat şöyle bir şey vardır ki diğer alanları öğrenmek zorunludur. Potansiyeli yoksa öğrenemez potansiyeli varsa öğrenir. Savaşçı sınıfı ise potansiyel değil azme bağlıdır.
Açıklama bu kadardır. İlerde başka sınıflarda açıklarım. İyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )
FantasyKayıp bir genç bilinmeyen bir intikam Genç kendisini tanırken nelerle karşılaşacak belki ruhu sonsuza kadar kaybolacak belki intikam yolunda ölecek belki de kendi ölümünü arayacak Bilinmeyen bir soya sahip bilinmeyen bir sona sahip genç kaderin e...