Görev aşkı 3

863 97 31
                                    

Rain Kodd ve yeni aldıkları köleleri hızlı bir şekilde kalacakları eve doğru yola çıkmışlardı

Kodd az dur bi birşey dikkatimi çekti ona bakalım ( Rain )

Tabi bakalım birde onun için vakit geçsin ney çekti dikkatini söyle bari ( Kodd )

Sekiz kişi birisini köşeye sıkıştırmış yoldayken dikkatimi çekti garip bir durum gibime geldi hadi bir bakalım ( Rain )

Eyi bakalım hadi ama hızlı halledelim de hemen kalacağımız eve varalım sana kalırsa sabaha varacağız anca çünkü ( Kodd )

Tamam beni takip et bu taraftan ( Rain )

Aha kaybolmayız umarım ( Kodd )

Çok komiksin ( Rain )

Bu arada bu hizmetinin adı ne la aldık ama hiç konuşmadı dilsiz mi acaba ama dilsiz olsa söylerler di değilmi ( Kodd )

Bir soru sormaz yada konuşmasını emretmezsen konuşmaz şuanda efendisi benim ama hiçbir emir yada soru sormadım harbi senin adın ne ( Rain )

Efendim benim adım Bully ( Bully )

Soy adın yok mu onu neden söylemiyorsun ( Rain )

Efendim benim bir soy adım yok ailemi hiç tanımadım bir savaş yetimi olduğumu söylerler di eskiden yaşadığım şehirdeki insanlar ( Bully )

Ya aynıyız harbiden ben de gerçek soy adımı bilmiyorum doğrusu gerçek ailem ban hangi ismi koyardı onu da bilmiyorum senin ismini koyan kişi hayatta mi hala ( Rain )

Malesef efendim onu da bilmiyorum yaşadığım yere beni bırakıp ortadan kaybolmuş soy adımı da söylememiş kimseye sadece adımı söylemiş ama gitmeden önce birşey den kaçar gibi bir hali varmış ( Bully )

Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin