Görev aşkı 2

802 99 12
                                    

Rain ve Kodd birkaç saatlik dolaşma sonrası akademinin şehrin dışında olduğunu öğrenip şehirden ayrıldılar yaklaşık olarak birkaç saat de akademiye varmak için geçen sürenin ardından akademinin giriş kısmına vardılar

Hepsi senin yüzünden habire yolları karıştırmasan çok daha erken sürede varmış olurduk lanet olsun ya neden böyle aptal olmak zorundasın 4 5 saat önce akıllıca ettiğin sözlerden utan ( Kodd )

Yav he he tamam hadi girelim içeri artık bak prensesin başına birşey geldiyse nasıl hesap vereceksin o bayana o kadar da için geçmiş bir şekilde bakıyorsun halbuki ( Rain )

Seni seni ...  Her neyse hadi girelim

Rain ve Kodd tam içeri girecek iken önlerini bir grup insan kapattı

Sizde kimsiniz nereden geliyorsunuz ( ??? )

Eh bize mi sordun bunu aa çok ayıp be bizi nasıl tanımazsın biz bu akademinin öğrencileriyiz  ( Rain )

Ne saçmalıyorsun kendimi bildim bileli bu kapıyı koruyorum fakat sizin gibi birini ne gördüm ne de duydum az yalan söyle ( ??? )

Kodd öğrenci kartlarimizi göster şuna konuşmak ile olmaz bu mal mal dururuz anca kapıda ( Rain )

..

....

Alın işte akademi kartlarımız bunlar şimdi inandınız mı bize ( Kodd )

Peh ne kadar da artist konuşuyor evet inandım ama böyle düşük bir sıra öğrenci bizimle böyle konuşamaz kendini ne sanıyorsun ( ??? )

Bakın bizimle uğraşmak istemezsiniz bizim by sırada olma sebebimiz farklı bir şey normalde bu akademide en üst sıra bizi gene kaldıramaz yani uğraşmayın da geçmemiz için yolu açın ha birde kendi evimize nasıl gideceğiz yolları bilmiyoruz ( Rain )

Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin