Sabahın erken saatlerinde kalkan Rain önce soğuk bir duşa girmiş daha sonra ise odasına geçerek meditasyona başlamıştır fakat aradan fazla bir süre geçmeden Bully odasına gelip kahvaltının hazır olduğunu söyleyince meditasyon yapmayı keserek aşağı inmeye hazırlanmıştır
Bu saatte yemek mi hazır bu kız hiç uyumuyor mu acaba neyse söylerim bir dahakine daha fazla uyusun da böyle güneş doğar doğmaz kahvaltı yapmaya gitmeyelim ( Rain )
Yemek masasına oturan Rain biraz bekledikten sonra gelen Kodd ile birlikte gözüken Bully ye dönerek konuşmaya başladı
Bully sen hiç uyumuyorsun değilmi bu saatte kahvaltıyı hazırlamak de neyin nesi oluyor kendini çok zorlama rahat ol yani ( Rain )
Efendim özrümü kabul edin fakat bu akademide dersler çok erken başlar bir görevde olduğunuzu söylemiştiniz görevdeki korumanız gereken kız da erken saatlerde kalkıp derslere gidiyor olmalı böyle düşündüğüm için erkenden hazırladım belki çıkarken yakalarsınız o kişiyi ( Bully )
Ah demek öyle bak bunu bilmiyordum hey Kodd sen biliyormuydun ( Rain )
Tabiki de biliyordum senin gibi araştırma yapmayan biri değilim ben dün biraz da olsa bilgi aldım yani ( Kodd )
Ee o zaman neden bana da söylemedin kendine mi saklıyorsun tüm bilgiyi böyle bir ortaklık sistemi varda ben mi bilmiyorum yani ( Rain )
Geldiğimde sen çoktan odana çekilmiştin bende rahatsız etmeyeyim diye kendi odama geri döndüm ( Kodd )
Peki Bully sen neden hiç bahsetmedin bu konuyu şöyle güzel bir açıklama yap da görelim ( Rain )
Efendim göreviniz birisini korumak bu yüzden ders saatlerini öğrenmiş olduğunuzu var saydım fakat demin söylediğiniz cümle yüzünden bu açıklamayı yaptım zaten yoksa bilmediğiniz her türlü bilgiyi direk size anlatmak benim bir görevim olarak düşünülebilir inanın bana kötü bir amacım yoktu yani eğer olsaydı bu saatte hazirlamazdim zaten kahvaltıyı ( Bully )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )
FantasíaKayıp bir genç bilinmeyen bir intikam Genç kendisini tanırken nelerle karşılaşacak belki ruhu sonsuza kadar kaybolacak belki intikam yolunda ölecek belki de kendi ölümünü arayacak Bilinmeyen bir soya sahip bilinmeyen bir sona sahip genç kaderin e...