Turnuva Rakipleri

1.1K 132 41
                                    

20 gün hızlıca geçmiş bu sırada Rose yani bizim Rain dönüşüm evresinin 5. Aşamasına geçmiştir turnuva için gidecekleri yere portal ile gideceklerini öğrenmiş ve portalın önünde beklemeye başlamıştır

Hey oradaki Rose değilmi ( Marti )

Evet o ne kadar zamandır bekliyor acaba ( Lotus )

Ahh çok güzel keşke benim sevgilim olsa ( Zabır)

Anca rüyanda olur boşa hayal kurma bence ( Kalis )

Sen ne karışıyorsun lan adama ismine soktuğum ( Devolf)

Uff kızların yanında küfretmeden dursanız olmuyor değilmi Gerizekalı lar ( Matheld )

Tabi tabi ne kız ama kurt soyundan bıyıklı kız ( Kalis )

Terbiyesizlik yapma Kalis yoksa benden güzel bir dayak yersin ( Reina )

Off tamam tamam sadece şaka yapıyordum ( Kalis )

Bu kadar gevezelik yeter herkes sıra ile portal dan geçsin  ( Kabur )

Huuu lider konuştu çok korkdum hahah biraz sakin ol lider yoksa toprağı birde benim karşımda öpersin ( Mazadin )

Denemek istermisin bir tur kaybeden kazananın kölesi olur ( Kabur )

Hey siz sakın olun sizin tartışmanızı engellemek için beni bile atadilar hem prenses Rose de bu tarafa bakıyor böyle bir gösteri hoşuna gitmez diye düşünüyorum  ( Qail )

Peki peki şimdilik toprağı opturmeyecegim sana prenses Rose ye teşekkür etmeyi unutma Kabur cukk ( Mazadin )

Kes sesini seni sürüngen ( Kabur )

Ehehe yılan soyundan geldiğim için mutluyum boşa kürek çekme ( Mazadin )

Hey siz gitmiyor muyuz artık kimi bekliyoruz başka gelecek varmı ? ( Rose )

....

İyi hadi herkes geçsin portal dan başka gelecek yok zaten ( Qail )

Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin