*DÜZENLENDİ*
(Sabah vakti)
Bir hafta içinde düello başlayacak dediniz peki başkente gidiyorum ben o zaman. (Rain)
Aman efendim durun sizi oraya ulaştırmak bizim görevimiz bizi karşılamak için bir grup gönderecekler o zamana kadar beklemeliyiz (Zena)
Şu grup ne zaman burda olur? (Rain)
Habercinin dediklerine göre akşam vakitlerinde burada olmalılar. (Rain)
Pff çok yavaşlar neyse buralarda giysi satan yerler var mı? Birkaç elbise almak istiyorum. (Rain)
Tabiki buraların en iyi elbisecisi altın madalyon dükkanıdır bu dükkanın başkentte bile sözü geçmektedir bayağı kaliteli malları vardır bakmanızı öneririm. (Zena)
Hmm oraya nasıl gidebilirim? (Rain)
Efendim burdan çıktığınızda 500 metre ilerde bir bina göreceksiniz 5 katlı bir bina tamamı altın madalyon dükkanına aittir her katın ürünü ise birbirinden kalitelidir. (Zena)
(Yukarıda Rain ile konuşan tam kim bilmiyorum o yüzden Zena yazdım.)
Pekala Zena, Ruka hadi gidiyoruz. (Rain)
Peki efendim. (Zena)
Ha bu arada şu grup mudur her neyse geldiklerinde beni rahatsız etmeyin ben yarın sabah gelirim buraya. (Rain)
Efendim yarın sabah buraya gelmenize gerek yok güney çıkışına giderseniz orada beklemeleri ni söyleyeceğim. (Zena)
Aynen öylesi daha mantıklı dediğin gibi yapalım. (Rain)
O zaman yarın görüşürüz
Sendemi geleceksin
Aslında başkentte biraz işim var bu sırada düelloyu izlemek isterim yani böyle bir düello her zaman karşınıza çıkmaz
Hahahah sende işini biliyorsun neyse diyecek birşey yok o zaman yarın görüşürüz hadi Zena Ruka hızlanın
Nasıl isterseniz efendim
(Altın madalyon dükkanının önü )
Hey sen yolu tıkamaya nasıl cüret edersin görmüyor musun yeşim diş klanının genç efendisi buradaHey Ruka Yeşil Diş Klanı'da ne? (Rain)
Efendim Yeşil Diş Klanı bu bölgede nüfuzu yüksek bir klan kendileri insanlara zorbalık yapmakta ustalardır. (Ruka)
Hmm demek zorbalık bile ustalık gerektiren birşey hahahah. (Rain)
Efendim yanlış anladınız galiba insanlara sürekli zorbalık yaptıklarını kastetmiştim. (Ruka)
Biliyoruz elbette şunlara söyle yolu kapatmasınlar pek sabırlı biri olduğum söylenemez ne de olsa. (Rain)
Elbette
Pardon lütfen yolu açarmısın efendimiz beklemeyi pek sevmediğini soyledi de
Buda kim lan
Ben nerden bileyim malmısın gelmiş bana soruyorsun ona sorsana kim diye
Pardon sende kimsin lan
Hey size yoldan çekilmenizi söylüyorum anlamıyor musunuz Ruka gel buraya bunlar laftan anlamıyor galiba
Bide bu çıktı. Olum bu kim lan
Lan gerizekalı bana niye soruyon senin bilmediğini ben nereden bileyim!
Haa pardon sende kimsin lan bize yoldan çıkmamızı söylüyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )
FantasyKayıp bir genç bilinmeyen bir intikam Genç kendisini tanırken nelerle karşılaşacak belki ruhu sonsuza kadar kaybolacak belki intikam yolunda ölecek belki de kendi ölümünü arayacak Bilinmeyen bir soya sahip bilinmeyen bir sona sahip genç kaderin e...