Gümüş Kartal Krallığı

1.8K 170 83
                                    

*DÜZENLENDİ."

"Siz kızlar bunlardan kurtulmak istiyorsunuz değil mi? Pekala eğer benim kölem olursanız size yardım edeceğim ama reddederseniz size yardım edemem."

Bu sözleri duyan kız bir an için tereddüt etse de daha sonra kız kardeşine baktı. Bu durumdan kurtulmak için karşısında ki gence ihtiyacı vardı bu yüzden kararını vermişti. 

"Ka-kabul ediyorum. Lütfen bizi kurtarın efendim."

Kız her ne kadar köle olmayı istemese de kız kardeşinin o haydutlar tarafından tecavüze uğrayıp köle olarak satılmasına göz yumamazdı. O bu hayatta ki en değerli varlığıydı ona zarar gelmesini kabullenemezdi.

Bu sözleri duyan Rain karşısındaki iki kişide göz gezdirdi ve yeniden konuşmaya başladı.

"Şimdiiii nasıl yapsak acaba? Sevgili kölelerim sizden kurtulmak istiyor. Sizi öldürsem mi yoksaa ellerinizi ve ayaklarınızı kesip burada bıraksam mı?"

İki adamdan uzun boylu ve sıska olanı duydukları karşısında biraz korksa da erkeklik gururu ve iki kişi olmanın avantajıyla sırıtarak alayla konuştu.

"Senin dilin fazla uzunmuş anlaşılan bizim kim olduğumuzu bilmiyorsun hehe. Endişe etme köle pazarına girdiğinde ikiz yılanların ne kadar ünlü olduğunu duyacaksın. Gümüş kartal krallığında bize sorun çıkarabilen sayılı insan vardır hehe."

Rain bu sözleri duyunca bir an için sinirlenmiş fakat hemen ardından sakinleşmişti. Aptal diye düşünmeden edemedi.

"Ne kadar da umutsuz vakalarsınız. Anlaşılan size iyi bir ders vermem gerecek. Merak etmeyin siz ikinizle ne yapacağımı buldum bile. Kafanızı kesip bu ağaca asacağım, ağaca ise ikiz dingillerin evi yazacağım. Mutlu olun hadi."

Rain sözlerini bitirir bitirmez iki adamda şaşkın şaşkın Rain'e bakıp gülmeye başlamıştı. Tam o sırada hafif bir rüzgar ardından uzun olanın kafası yere hızla düşmüştür. Bunu gören kısa boylu tombul adam telaşla bağırmaya başlamıştır.

"Lanet olsun bunu kim yaptı?! Hangi orospu çocuğu?! Hemen kendini göstersin onu geberteceğim!"

Öfkeyle ve telaşla etrafına bakınan tombul adam çıldırmış gibiydi. Gerçekten de bu salaklarla uğraştığıma inanamıyorum diye düşünen Rain yine alayla ve küçümsenmenin getirdiği sinirle dudaklarını öne doğru büzmüştü. 

"Sen ne saçmalıyorsun işte tam karşındayım kör müsün? Yoksa bilerek salağı mı oynuyorsun her neyse iki türlü de öleceksin."

Fuuu~~

Esen rüzgarla birlikte diğer adamında kafası yere düşmüş ve yuvarlanarak diğer arkadaşının bedenine yaklaşmıştı. O sırada uzun boylu kız, kardeşini yerden kaldırmaya çalışırken birden kafası düşen adamların yere yığıldığını görmüş ve korkuyla çığlık atmaya başlamıştı.

"Kyaaaaa!"

Sesi duyan kız kardeşi hemen kendine gelmişti. Gözlerini açtığında karşısındaki olay yüzünden kendisi de çığlık atmaya başlamış ve ablasının üstünde ki kıyafetin bir kenarına tutunmuştu.

Kyaaaaah!"

Rain bu seslere yüzünün buruşturarak tepkisini gösterip dayanamayarak birde üstüne o bağırmıştı.

"Kapayın lan çenenizi birde sizin sesinizi kesmekle uğraşmayayım! Bu ne lan böyle önüne gelen bağırıyor çağırıyor. Ulan madem öyle bende bağırayım o zaman kafa bırakmadınız adamda! Yürüyün en yakın krallığa gidiyoruz. Düşün önüme hemen ama ondan önce adlarınızı söyleyin bakalım."

Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin