Gölgelerdeki tehlike

989 123 14
                                    

Rain yeni dostlarıyla birlikte yola çıkalı bir hafta olmuştu

Offf siz çöpler bana bir yer bulun da güzel yemekler yiyeyim bu ne böyle her gün Kodd un yaptığı iğrenç yemekleri yiyorum ( Danbi )

Danbi az susacaksın değilmi burda birisine ulaşmaya çalışıyorum ( Rain )

Rain sen ciddi değilsin değilmi yasak kıtaya başka kişiler de soka bilirim ama bu extradan tehlike demek şuanda vücudum da bunun için enerji biriktiriyorum iki yıl boyunca biriktirecegim ancak o zaman kıtalar arası transfer yapa bilirim ciddi değilsen bununla uğraşmayayım yakalanma ihtimalimiz artıyor ( Kodd )

Ben çok ciddiyim az susun onlarla konuşacağım şimdi ( Rain )

Rain uzun bir süre konuştuktan sonra elindeki mücevheri atacak ken biranda gölgeden çıkan yaratık elindeki mücevheri parçalarına ayırdı yaratık yaklaşık olarak 30 cm boyunda ince bir yapısı olan dört gözlü bir yaratık dı Rain konuşmasını bölen yaratığı öldürmek için ileri gidecek ken etrafının çoktan sarılmış olduğunu farketti

Lanet olsun  bunlar da nereden çıktı bir de bunlar la uğraşacağız  ( Rain )

Hızlıca buradan uzaklasalim yoksa başımız derde girecek ( Kodd )

Hadi beee bu böceklere karşı sizin gibi böcekler yüzünden yakalanmak istemiyorum görüşürüz böcekler sürüsü ( Danbi )

Bu Danbi de gece vakti hiç çekilmiyor ha ( Rain )

Birde bana sor onu iki yıldır çeken benim bana acıman gerekmez mi ( Kodd )

Dostum yemin ederim sen inanılmaz birisin ben olsam şimdiye öldürmüş olurdum ( Rain )

Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin