Arena

1.7K 206 70
                                    

*DÜZENLENDİ.*

Sabahın Erken Saatlerinde.

Günaydın efendim hancı kahvaltıyı getirdi. Bu arada arenaya başvurmak için hızlıca yola çıkmalıyız dünkü olaydan sonra herkes arenaya başvurmaya başladı ne de olsa en büyük güçlerden biri devre dışı bırakıldı. (Zena)

Sana da günaydın Zena kahvaltıdan sonra gideriz. Bu arada Ruka nerede kendisini göremiyorum da. (Rain)

Efendim kendisi evde kalan aile yadigarlarımızı almaya gitmişti. Sizden izin almadığı için özür dilerim. (Zena)

Her neyse sorun yok.Ben önce duşa gireceğim sen kahvaltıya başla. (Rain)

Hmm dün gece ki kişi şehrin en iyilerindendi demek. Gerçi bana pek öyle gelmemişti ama her neyse arenada biraz daha güçlü insanlar bakarım bende eğlenmek için yoksa paslanacağım.

Arena Kapısında

1347 numaralı yarışmacı.

 Bir kişiyi daha kaydettikten sonra derince iç çekip yorgunlukla homurdandı görevli olan adam.

Offf ulan ne sıra var daha hala kayıt yaptıracak yüzlerce insan var. Arena bu insanlara yeter mi acaba? İlk defa bu kadar kalabalık olacak pff yoruldum. Hey Marti az yerime baksana yorgunluktan öleceğim sanırım. (????)

Peki peki iyi çalıştın birazda bana bırak gerisini ben hallederim. (Marti)

Pardon kayıt yaptıracaktım da.(???)

Hmm çocuk burası oyun alanı değil burada öldürmek serbest böyle şakalar yapma içeri girersen seni kral bile kurtaramaz. (Marti)

Ooo demek öyle o zaman içeride ki herkes ölse de kimse sorumlu tutulmayacak yani? (???)

Tabi ki öyle içeri de öldürmek serbest burası arena içeri bin kişi girer bir kişi ayakta kalana kadar savaşılır her ne kadar bazı istisnalar olma ihtimali olsa da genel kural budur. (Marti)

Peki bahsettiğin istisnalar ne gibi istisnalar? (???)

(Ne çok istisnalı bir cümle oldu bu böyle. '-' )

Yani misal bir kişi herkesi öldürdü ama yaralara dayanamayıp bayıldı ayakta çok güçsüz birisi kaldı diyelim böyle bir olayda son kalan kişiyle teke tek bir düello atması zorunludur. (Marti)

Haa demek öyle. Peki, tamam benim kaydımı yapalım. (???)

Uff tamam, tamam 1 saat sonra başlayacak gir içeri. Her şey serbest kendi silahını zırhını getirebilirsin, ilaçlar ve evcil hayvanlar da buna dahil. Ne de olsa dışarıda savaşırken bunlar kullanılmamalı diye bir şey söyleyemezsin. (Şımarık zengin velet içeri gir de geber uyarımı dinlemeliydin. ) Neyse hadi gir içeri. (Marti)

Tamam, tamam. (???)

Ha bu arada adın neydi kayıt formuna isimde yazılıyor ama sen yazmamışsın da. (Marti)

İsmim Rain, Shu Rain benim yerime yazarsın. (Rain)

Geniş bir koridordan geçip arenaya doğru ilerlerken az önce ki konuşmayı kısaca değerlendirip kendince bir sonuca varmıştı bile.

Hmm demek arena kuralları bunlar neyse zaten hiç kimsenin sağ kalmasına izin vermeyeceğim hepsi hedefime ulaşmak için bir yem olacak. 

Dikkat dikkat herkes beni dinlesin! Bugün ki arena savaşçıları her zaman ki gibi olmayacak. Bu sefer oluşan kalabalık nedeniyle takım kurmak serbesttir arenaya gelen toplamda 3247 yarışmacı vardır. Herkes hazırlıklarını yapsın 30 dakika içinde herkes arenaya girmelidir bu sürenin dışında içeride bulunmayanlar elenecektir. (Sunucu)

Ölü Soy ( Bir Süreliğine Durduruldu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin