P.S. Bu bölüm sadece smut(+18)'den ibarettir. Lütfen rahatsız olanlar ve olacak olanlar bu bölümü geçip bir kaç güne gelecek yeni bölüm için gün saymaya başlayabilir.
Dip not:Bölüm sonunda her zamanki gibi bir sorum var.Çıplaktım ve Karan'ın yatağında yatıyorum. Tam hayalimdeki gibiydi ama sevişmemiştik. O beni çiziyordu, bende onu izliyordum.Bu olay tamı tamına 3 saat 47 dakikadır sürüyordu. Ben bu kadar saattir hareket etmedim ve bu resmen kendi rekorumu kırmama sebep olmuştu. Ben uyuyacağında bile ayağını titreten biriydim.
"Bitti."
Duyduğum bu sihirli kelimeyle olduğum yerden mutfağa ışınlanmıştım. Bulduğum ilk bardağı alıp su içmeye başladım..
"Giyinseydin."
"Ne o, rahatsız mı oldun?"
Diyerek yanından odaya geçtim. O da arkamdan geldi. Altıma boxerimle kotumu gecirdim ve beni gözleriyle yemekte olan sevgilime döndüm.
"Manzaranı çok beğendin galiba?"
Onun bu aç bakışlı haline dayanamayıp oturduğu yere ilerleyerek dudaklarına yöneldim.
Yavaş yavaş dudaklarını sömürürken ellerini sırtıma, ordan da belime ve en son da popoma koyup sıktı. Ardından beni kucağına oturttu. Bende onun üstündeki bol kumaş parçasını aramızda engel kalmaması adına çıkardım. Üzerinde iyice yerleşerek kendimi ona sürtmeye başladım. O da kendini bu kuvvetli şehvetten dolayı daha fazla dayanamamış olacak ki benimle aynı anda inledi ve dudaklarını boynuma kondurmaya başladı. Aniden kucağında benimle kalkıp beni yatağa yatırdı. Bir kaç dakika beni izledikten sonra üstüme oturup boynumla ilgilenmeye kaldığı yerden devam etti.Gözlerinde gördüğüm ışıltıyı daha fazla sallayamadan konuştu.
"Çok güzelsin."
Kulağıma fısıldadığı kelimelerle beni daha fazla sabırsızlandırıyordu.
"Seni çizerken bu anı o kadar fazla düşündüm ki."
Her kelimenin arasında bir öpücük kondurarak fısıldamıştı ve bu benim için son noktaydı. Aniden onu altıma alıp kendimi boynuna gömüp sırayla öpüp ve ısırıp sonra ise yalıyordum. Adem elmasını yavaşça yaladım ordan köprücük kemiğine inip hafif hafif dişLerimi gecirdim.Yavaşça göğüslerine ilerledim. Birini ağzımla uğraşırken diğerinide parmağımla kıstırıyordum.
"Atlasss..."
Adımı öyle güzel inleyerek söylüyordu ki ona daha fazlasını vermek istedim. Öpücükler kondurarak karın kaslarında dolaştım. Yavaşlayıp kasıklarına yaklaşan bölgeye ıslak öpücükler kondurdum. Ardından paltolunun düğmesini açtım. Yüzüne bakıp halini izledim. Dudakları ve yanakları kırmızının en can alıcı halini almıştı. Ağzımı sulandıran halini ne yazık ki saha fazla izlememe izin vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vurgun boyxboy
Short StoryDüzenleniyor. Başlama tarihi:26/08/2017 Tek istediğimiz saygı unutma, Love is Love. Top #6 (23.10.2017) Top #4(25.10.2017) Top #1(4.11.2017) Bitirme Tarihi:23/12/2017