Zaten bildiği kata kendisi basarken bir kaç dakika sonra asansörü durdurmuş ve beni geçen defa yaptığı gibi asansörün duvarına yaslamıştı.
Fakat bu sefer farkına varmadığı bir şey vardı. Bu oyun benim kartlarıma göre oynanacaktı ve canının yanacağını çok emindim.
O daha farkına varmadan onu hızlıca duvara yasladım. Elim ise onun küçüklüğünü hızlıca avuçlamış ve kulağına doğru nefesimi vermiştim.
Çok uzun solukluklu ve kartları açılacak bir gece olacağına benziyordu.
Elimi hareketsiz bir şekilde küçüklüğünde dururken nefesimide dudaklarına usul usul bıraktım. Dudaklarıma uzanmaya çalışıyordu ama elimin altında olan küçüklüğünü sıkarak onu engelledim. Derinden gelen inlemesini yaptığım hareketle hızlıca bırakmıştı. İnlerken başını geriye atmış ve boynunu açıkta bırakmıştı. Nefesimi çıldırtıcı bir şekilde boynu boyunca bıraktım. Arada burnum boynuna sürtünerek onu daha fazla huylandırıyordu. Yavaşça parmaklarımı gevşettim ve kulak memesine dişlerimi geçirdim. Hızlıca geriye geçerken karşısında durarak asansörü harekete geçirdim.
Mavi gözleri siyahın esiri olmuş, şaşkınlıkla bana bakıyordu. Hızlı soluklarıyla dudaklarıma uzanacağı sırada asansörün kapıları açıldı. Bunun üzerine parmaklarını bileğime dolayıp beni hızlıca dairemin önüne sürükledi. Cebimde olan anahtarı çıkarırken normalde bile kapıyı açamayan ben şu an ellerim deli gibi titrediği için deliği bulmakta dahada zorluk yaşıyordum.
Tam deliği tutturacakken arkamda hissettiğim sertlikle yeniden uğraşmaya giriştim. Uzun cabalarımın sonunda başarıp kapıyı açmıştım. Bunun üzerine asansörün intikamını almak ister gibi oda beni kapıya yaslamıştı.Hızlıca kapatılmasından dolayı kapı büyük ses çıkarmıştı.
Dudakları dudaklarımın etrafında dolaşıyordu ama dudaklarıma dokunamıyordu, elleriylede ellerimi başımın üzerine hapsetmişti. Bu sefer diliyle dudaklarımı yalayıp geçti. Yaptığı haraketten dolayı ona doğru hamle yapmamla dilini ağzında şaklattı. Dudaklarıyla boynumdan yol çizip göleğimin düğmeleriyle oynamaya başladı. Ellerimi serbest bırakıp düğmelerimi çözmeye başladı dudaklarıda boynuma iz bırakmakla meşguldü.
Gömleğimi pantolonumun askılarından kurtararak çıkardıktan sonra askılarımı gerip bırakarak askıların göğüs uçlarıma vurmasını sağladı. Yaptığı hareket hem acı hem de zevk vermişti. Derinden gelen bir inlemeyle yaptığına cevap verdim.Sonunda o da pes etmiş olacakki küçük oyunumuzu dudaklarının büyük bir arzuyla dudaklarıma yapışmasıyla sonlandı. Altında kabaran küçüklüğününü bana sürttüğünü hissediyordum.
Öpüşmemize dişlerimi de katarak dudaklarına küçük diş darbeleri bıraktım, ellerimde saçlarını okşamakla çekmek arasında gidip geliyordu. Karan'ı ittirerek kanepeye uzanmasını sağladım. Karşımda herşeğiyle dağınık olan Karan'a dayanmak pek de kolay değildi. Özellikle dudakları şişmiş ve kızarmışken üstelik kendisi de o kıyafetler içindeyken . Kalbimin ağrı içinde sarsılmasıyla onun üzerine hızlıca çıktım. Bu küçüklerimizin sürtünmesine neden oldu ve derince inledik. Ellerini kalçalarıma atmış ve beni kendisine zevkle daha da bastırmıştı.
Dudaklarını şehvetle öperken bir yandan da gömleğinin düğmelerini açmaya çalılıyordum ve lanet olası düğmesi açılmıyordu. Bu gömleği yapana sövmeye başlamışken düğme parmaklarımın arasında kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vurgun boyxboy
القصة القصيرةDüzenleniyor. Başlama tarihi:26/08/2017 Tek istediğimiz saygı unutma, Love is Love. Top #6 (23.10.2017) Top #4(25.10.2017) Top #1(4.11.2017) Bitirme Tarihi:23/12/2017